Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Et bryllup till besvær(?)

0 views
Skip to first unread message

Silje O. Dubland

unread,
Jun 29, 2003, 10:23:36 AM6/29/03
to

"Anja" <an...@ttv.no> skrev i melding news:3C3A175B...@ttv.no...
> Jeg og samboeren går i giftetanker.... ;o)))))))) !!!!
> Men ingen av oss har vært gift før, eller vært sambo før! Bare det i seg
> selv er en bragd i disse dager, i hvertfall når man tar i betraktning at
> det ikke er barn inne i bildet!
> Kan noen av dere snillinger være så snille å dele noen av erfaringene
> fra kirken og selve festen og det der? Det skorter ikke på gode
> samlivsråd, men jeg vil vite mer om selve dagen.... For vi har ikke vært
> i bryllyp siden vi var små og alle jenten e ville gifte seg for hun
> hadde så fin "sjole"!
>
> Tenk you on the fårhand!
>

Hm.. dette var nytt for meg Anja.. gammelt nytt så det ut til å være.. slikt
må du jo dele med deg på andre måter enn news!


--
Silje Oftedal Dubland - som er selvutnevnt forlover
Autorisert sistehjelper©


Dadadi dadada dadadi dadada


0 new messages