> Morten Øen skreiv i news:Xns917ADC50E...@212.186.255.14:
>
> > Monica Gausen <monic...@gausen.net> skreiv 17.12 20:43 i
> > no.alt.frustrasjoner...
>
> >>> Neiforattetenk! Har du sett «Brødrene Dal og spektralsteinene»,
> >>> eller?
> >>
> >> Jaforattetenk eg _har_ det ja! Men her prøver eg å vera seriøs, og frå
> >> deg kjem det berre tøv og tant!
> >
> > Det er sant, kvart evige ord!
> >
>
> Og du skjemmast ikkje for mor?
> Fyrst så renner du til fjells, månadsvis i travle onna
> for å veide rein på fonna.
>
> Huff, nei, me treng ikkje laga verdas lengste news-føljetong vel? Forresten
> ... Dersom me no futtar til nap, så kanskje?
> Det er definitivt noko som interesserer andre (det _burde_ det iallfall!),
> og kven som helst kan jo henga seg på. -Kven vil vera bukk? ;)
>
> Eg krosspostar iallfall!
Neineinei...... X og fut til no.alt.pludring.intens!!!
BEM