Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Min fyrste Linux

1 view
Skip to first unread message

Morten Øen

unread,
Sep 24, 2003, 4:51:57 PM9/24/03
to
Ok. No har eg installert Mandrake 9.2rc2. Min fyrste Linux.

Eh... Ja, og kva gjer eg no, eigentleg? Sånn utanom å boote Win att for
å finne dei programma eg er vant til, altså?

--
Morten
Newsarar mot X-No-Archive

Ein vanleg feil mange gjer er å lese n.a.f før dei les andre grupper.

0 new messages