Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Pludregrad

0 views
Skip to first unread message

Øyvind Lasse Høysæter

unread,
May 13, 2004, 4:40:14 PM5/13/04
to
Hvor intens bør en pludring være for å havne her?

--
Øyvind Lasse Høysæter nospam...@hotmail.com
Ikke fjern nospam fra mailadressen min.

Line Halvorsen

unread,
May 13, 2004, 4:43:12 PM5/13/04
to
Øyvind Lasse Høysæter wrote:
> Hvor intens bør en pludring være for å havne her?

Sånn skvatrende, skvaldrende, nerveslitende som gjør at du får gåsehud og
flakkende blikk og febrilsk ser etter rømningsvei?

--
Line Halvorsen

There is nothing that is constant except the fact that it is always
consistently inconsistent.


Øyvind Lasse Høysæter

unread,
May 13, 2004, 5:02:31 PM5/13/04
to
Line Halvorsen skrev:

> Øyvind Lasse Høysæter wrote:
>
>>Hvor intens bør en pludring være for å havne her?
>
>
> Sånn skvatrende, skvaldrende, nerveslitende som gjør at du får gåsehud og
> flakkende blikk og febrilsk ser etter rømningsvei?

Jeg prøvde meg en gang tidligere her med noe strikkegreier men folk bare
gjespet.

Line Halvorsen

unread,
May 13, 2004, 5:26:45 PM5/13/04
to
Øyvind Lasse Høysæter wrote:
> Line Halvorsen skrev:
>
>> Øyvind Lasse Høysæter wrote:
>>
>>> Hvor intens bør en pludring være for å havne her?
>>
>>
>> Sånn skvatrende, skvaldrende, nerveslitende som gjør at du får
>> gåsehud og flakkende blikk og febrilsk ser etter rømningsvei?
>
> Jeg prøvde meg en gang tidligere her med noe strikkegreier men folk
> bare gjespet.

Går det an å pludre intenst om strikking, da?

- Hvor mange masker har du lagt opp nå da?
- 56, skal bli erme.
- Nei, guuud, så flink du er! Sååå jevnt og pent! Og for en _fabelaktig_
farge, den er _praaaktfull_, duh!
- *rødme kledelig* Jo takk, det blir ikke så verst.

;)

Sånne seanser gjør at jeg stikker - fort. Men jeg strikker også, sånn
innimellom. Har en vinterdress til baby her jeg mangler litt av bolen på,
den ble påbegynt til første barn. Han blir ti snart... *rødme ukledelig*.

Øyvind Lasse Høysæter

unread,
May 13, 2004, 6:25:47 PM5/13/04
to
Line Halvorsen skrev:

> Går det an å pludre intenst om strikking, da?
>
> - Hvor mange masker har du lagt opp nå da?
> - 56, skal bli erme.
> - Nei, guuud, så flink du er! Sååå jevnt og pent! Og for en _fabelaktig_
> farge, den er _praaaktfull_, duh!
> - *rødme kledelig* Jo takk, det blir ikke så verst.
>
> ;)
>
> Sånne seanser gjør at jeg stikker - fort. Men jeg strikker også, sånn
> innimellom. Har en vinterdress til baby her jeg mangler litt av bolen på,
> den ble påbegynt til første barn. Han blir ti snart... *rødme ukledelig*.

*ler* herlig.

Jeg skal ikke si noe, har aldri strikket noe ferdig. Enten ødela katten
det eller så ble det til noe rart jeg ikke orket å fortsette på.

une

unread,
Jun 1, 2004, 3:48:01 PM6/1/04
to

> Jeg skal ikke si noe, har aldri strikket noe ferdig. Enten ødela katten
> det eller så ble det til noe rart jeg ikke orket å fortsette på.

Gjør stort sett alle strikketøy ferdig, men hekling derimot! ah! det er jo
komplett umulig!

Une


Arve Kirkevik

unread,
Jun 3, 2004, 10:12:00 PM6/3/04
to
une wrote in no.alt.pludring.intens:

Er det spanjoler inne i bildet her? I så fall kan jeg forstå
progresjonsvanskene.

0 new messages