--
Øyvind Lasse Høysæter nospam...@hotmail.com
Ikke fjern nospam fra mailadressen min.
Sånn skvatrende, skvaldrende, nerveslitende som gjør at du får gåsehud og
flakkende blikk og febrilsk ser etter rømningsvei?
--
Line Halvorsen
There is nothing that is constant except the fact that it is always
consistently inconsistent.
> Øyvind Lasse Høysæter wrote:
>
>>Hvor intens bør en pludring være for å havne her?
>
>
> Sånn skvatrende, skvaldrende, nerveslitende som gjør at du får gåsehud og
> flakkende blikk og febrilsk ser etter rømningsvei?
Jeg prøvde meg en gang tidligere her med noe strikkegreier men folk bare
gjespet.
Går det an å pludre intenst om strikking, da?
- Hvor mange masker har du lagt opp nå da?
- 56, skal bli erme.
- Nei, guuud, så flink du er! Sååå jevnt og pent! Og for en _fabelaktig_
farge, den er _praaaktfull_, duh!
- *rødme kledelig* Jo takk, det blir ikke så verst.
;)
Sånne seanser gjør at jeg stikker - fort. Men jeg strikker også, sånn
innimellom. Har en vinterdress til baby her jeg mangler litt av bolen på,
den ble påbegynt til første barn. Han blir ti snart... *rødme ukledelig*.
> Går det an å pludre intenst om strikking, da?
>
> - Hvor mange masker har du lagt opp nå da?
> - 56, skal bli erme.
> - Nei, guuud, så flink du er! Sååå jevnt og pent! Og for en _fabelaktig_
> farge, den er _praaaktfull_, duh!
> - *rødme kledelig* Jo takk, det blir ikke så verst.
>
> ;)
>
> Sånne seanser gjør at jeg stikker - fort. Men jeg strikker også, sånn
> innimellom. Har en vinterdress til baby her jeg mangler litt av bolen på,
> den ble påbegynt til første barn. Han blir ti snart... *rødme ukledelig*.
*ler* herlig.
Jeg skal ikke si noe, har aldri strikket noe ferdig. Enten ødela katten
det eller så ble det til noe rart jeg ikke orket å fortsette på.
Gjør stort sett alle strikketøy ferdig, men hekling derimot! ah! det er jo
komplett umulig!
Une
Er det spanjoler inne i bildet her? I så fall kan jeg forstå
progresjonsvanskene.