Man må faktisk sniffe SNØ under et party med homofile tilbakestående, for å
komme på en IDIOTISK ide om at Vasililij Mitrokhin (KGB) og John Symando
(MI6) inviterte en president til tvangskos. Det må i så fall ha vært en
temmelig KLISSVÅT historie.
Enten man snakker om rettsaken mot Karlsen 26.januar 2002, filmen om Bin
Laden den 14.Sep 1999 eller kalkunene som klarte å innbille Forsvarets
Overkommando den 15.sep 1999 at nakne damer på Kola var en del av den
"oprinnelige planen"........................
..... så må dette være den ROSA skyen som senker seg under en intens
dagdrøm. Og problemet med ROSA elefanter - på psykiaktriens dag - er at de
går i tog og krever de samme rettigheter som grå og kjedelige elefanter.
Var det DETTE Terje Henriksen, Kirkenes, tenkte på med "parasitter langs
grensen" og "satanister i nabolaget", mon tro?
HAR satanister planer mot pip-pip'ene?
Hæ?
*blablabla*
>
>Hæ?
>
Du må bare se det 'morsomme' i det. Du vil aldri finne noe
sammenhengende i disse innleggene ifra diverse personer her med mindre
du har røykt noe temmelig sterkt tror jeg. (jeg har ihvertfall aldri
sett noe sammenheng)
Kan det være AT de er SKREVET i en hemmelig KODE? Kanskje en HEMMELIG
beskjed til PSYKOPATER med FJERTEFØLGE for å forhindre AT oberster i
forsvaret TYSTER på duene til Larsen? *undre* :) ja, det må være noe
sånn..
Ole H
Det FORFERDELIGE som skulle skje i oktober har sammenheng med påskekrimmen
som forsvant. Det som det nå mases om fra øst og fra vest, er at tissen må
legges ut på internett.
Kansje Terje Henriksen kan utdype mer om dette?
vh
Øyvind, Oslo
BRA !
Enkelte MÅ ha alt inn med teskje.
For å oppsummere:
1-16 Nov 1999: En omorganisering av POTetklubben og Idiotklubben til noe
FULLSTENDIG NYTT. Denne omorganiseringen skjedde på Høgskolen i Stavanger.
En filolog ropte til Obersten utenfor døra: "Vet dere hva dere kalles i Tysk
etterretning??????????".
- "Nei", svarte Obersten.
- "Jo, det sies at dere går på the reformatory school
[Forbedrings-anstalten] !
- "Er det MAGNE AGA som har fortalt deg det !!!@@¤#???????????"
- "Neida"
- "Jeg var i Korea krigen som US Marines - og DU ER FILOLOG!"
Klukk, så det så !
Istedetfor å HISSE SEG OPP og GRIPES AV PANIKK over hypotetiske meldinger
til b...@verfassungsschutz.de og lignende tull og tøys, bør man se SAKSGANGEN
i dette på en KRONOLOGISK måte:
- 31.Okt 1999: "The educer did not work on a timber pram"
- 16.Nov 1999: "127 lost nukes in 1997!"
- 30.Nov 1999 Kl 17:58: "The case is not solved before the FAT LADY sings!"
- 16.Mars 2000: Forsvarets Overkommando SKRYTER - i en samtale "tapet" på
DVD - om nakne damer.
16.Mars dukket det opp en IDIOTISK melding om nakne damer hos alle landets
politikamre:
Det pågår en debatt om noen fortjener Kongens Fortjenestemedalje i Gull
eller Kongens Fortjenestemedalje i ALUMINIUM. Denne debatten har endelig
fått et nytt innspill, en NY genial vinkel. Platina er som kjent mer edelt
enn Gull, så ..... la oss derfor TA (men IKKE BAK) Iridosium, som inneholder
10 % Platina, fjerne denne.... sitte igjen med 52 % Iridium .... slik the
FAT LADY gjorde i Russland og nakne damer gjorde på Borneo og i
Tasmania...... og konstruere KONGENS FORTJENESTEMEDALJE I IRIDIUM ! (Klukk,
klukk)
Samtidig har det oppstått PANIKK omkring tre GIGANTISKE oster, som er STØRRE
enn bløtkaken i Filmen "En anderledes historie". Den gang kom verdens
største bløtkake susende ned fra himmelen, etter å ha mistet festene på
flyet, traff komikeren på podiet og skapte historiens største Bløtkakevits.
"Min Ost er større enn din ost, så det så !", skryter motstanderen til
BATMAN, samtidig som han oppbevarer enorme mengder SMILEX eller
lattergass....
Det er stille i salen mens aktøren går opp på Podiet, og mottar denne
utmerkelsen, ettersom KVINNER og SVAKE SJELER (som f.eks. Japanere,
Svensker, Finner og Russere, som er observatører til denne
opera-forestillingen) ikke vil tåle PÅKJENNINGEN av å vite HVORFOR
forhandlingene om Atom-sikkerhet i Barents-regionen brøt sammen, da
veslevoksne offiserer begynte å oppdage det prestisjetunge (atomvekt 192,2)
som ligger i dette.... dette å motta Kongens Fortjenestemedalje i Iridium,
og konstatere at DET BARE ER SLIK.
Stasi-arkivenes "Helga" sa neste dag at - "Det var RART (pussy) at de ikke
kom og hentet deg!"
Dette bør ethvert OPPEGÅENDE MENNESKE, som ennå ikke er blitt TATT BAK,
kunne forstå - selv uten å ha sniffet SNØ eller røykt gress !
Selv Riksadvokatens ukronede tullinger lider av en alvorlig SYKDOM nå om
dagen, ettersom Statsadvokat Lasse Quiggstads "tredje mappe" ikke gir noe
svar på spørsmålene om det FORFERDELIGE i Oktober relatert til
- Nark.sys
- Psyko.sys
- Nuclear_def.sys
og andre ROSA filer som oppstår når den rosa skyen senker seg som en intens
dagdrøm midt i et travelt kjøpesenter. Prostitusjon (hemmelige tjenester)
kan oppdeles i:
- POTetklubben
- Idiotklubben (stay behind = å være tilbakestående)
- Quiggologikirken (bleiemannens klubb hos Riksen opprettet av GHB)
- Orrhønene & Sothønene (kl...@klukk.no m.fl.)
- Byduene ("kurr.kurr")
- Kalkunklubben
- "VI"
ROSA- er det en slags blodig historie?
På Dikemark var det et kvinnfolk fra Hawaii som hette Rosa. Hun inviterte
meg på besøk dit.
>
> Var det DETTE Terje Henriksen, Kirkenes, tenkte på med "parasitter langs
> grensen" og "satanister i nabolaget", mon tro?
Med "parasitter langs grensen" mente jeg dyrets eller djevelens tilhengere
som forsøker å knuse grensebyer og skape konflikter og krig.
Psykologiprofessorer er sterkt involverte, tror jeg.
"Satanister i nabolaget" er psykologiprofessorers, satanisters og
psykiateres parasittiske terrorister som bedriver åndelig terror og
sabotasje i tillegg til at de sprer løgner og muligens også låser seg inn i
andres hus når beboerne ike er tilstede.
>
> HAR satanister planer mot pip-pip'ene?
Hele tiden.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Utdype og utdype.... med Guds hjelp kan katastrofer som det har blitt advart
om, ha blitt forhindret.
Å skille tyvene fra originalene kan gjøres ved hjelp av fingeravtrykk. Å
bruke kroppsdeler er kanskje litt tvilsomt?
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Enkelte ganger kan rosa elefanter føre til blodige historier. Andre
ganger er dette egentlig ikke farlig. Det medfører bare en del
tullprat.
>
> Med "parasitter langs grensen" mente jeg dyrets eller djevelens tilhengere
> som forsøker å knuse grensebyer og skape konflikter og krig.
> Psykologiprofessorer er sterkt involverte, tror jeg.
Denne analysen og konklusjonen høres ikke så dum ut. Det virker som en
plausibel antagelse at Dyret eller 666 (Duke Nuken) direkte eller
indirekte har vært involvert i parasitter langs grensen. Dyret har
også klart å innbille en Oberst om at det var meningen *i
utgangspunktet* at parasitter skulle *lagres* på Kola-halvøya før de
ble destruert. Dette er noe Obersten tror - tror jeg.
>
> "Satanister i nabolaget" er psykologiprofessorers, satanisters og
> psykiateres parasittiske terrorister som bedriver åndelig terror og
> sabotasje i tillegg til at de sprer løgner og muligens også låser seg inn i
> andres hus når beboerne ike er tilstede.
>
Det var som om jeg skulle sagt det selv !
Har nemlig selv vært plaget av satanister i nabolaget som har låst seg
inn i leiligheten når vi (beboerne) ikke var tilstede. Som jeg skrev
til en advokat i Trondheim, som krevde tilbakelevering av eiendelene
hos en parasittisk *leieboer*, ble ikke alle *eiendelene* levert
tilbake.
Mannen med Maske skrøt nemlig i år 2000 av at han hadde fått folk til
å låse seg inn i leiligheten vår for å plassere romavlytting der.
Dette skjedde etter at Mannen med Maske tok kopier av husnøklene våre
og distribuerte kopiene til satanister i nabolaget. Det var en del av
disse terroristene som prøvde å låse seg inn midt på natta - mens de
visste vi lå og sov. Men, vi hadde skiftet lås i mellomtiden, så
"Finger'n" (den usynlige hånd) forlot stedet etter et mislykket
*oppdrag*.
Disse satanistene er underlagt Duke Nuken eller Dyret - tror jeg.
>
> >
> > HAR satanister planer mot pip-pip'ene?
>
> Hele tiden.
> --
> Terje Henriksen
> Kirkenes
Det var det jeg hadde mistanker om. Hverken Orrhøner eller Sothøner
(klukk.klukk) kan lenger føle seg trygge for åndelig terror. Selv en
jornualist i Dagbladet, som nylig kontaktet meg, påpekte at de lærde
som følger med på debattgruppene strides om det har rablet totalt for
Magne Aga, eller om alle disse meldingene som er sprengfulle av
begripelige setninger, enten er en del av en *svært intern humor*
eller en form for skjult kommunikasjon med pip-pip'ene for å verne dem
mot satanister.
Først leverte Dyret eller the Duke med en politianmeldelse av en
newser. Dette var etter at Dyret var blitt omtalt på nettet. Men,
saken ble henlagt. Deretter ble en newser innklaget til abuse på grunn
av omtale av SS-21 raketter hos muslimske terrorister - levert på
døra. I abuse-klagen heter det at det er forbudt med REKLAME på
internetts debattgrupper.
Jeg er enig i at dette evige maset som jeg stadig får om *å ta frem
tissen og legge den ut på nettet* høres litt tvilsomt ut. Det er
såpass mange variabler i et uendelig komplisert univers, at det er
umulig å spå utfallet. Selv "Tore på jordet" - en kartlegger betalt av
satanister (tror jeg), fikk en alvorlig sjelelig SYKDOM etter sine
forsøk på å komme til bunns i informasjonskildene til Ørnulf Ørn.
>
> Først leverte Dyret eller the Duke med en politianmeldelse av en
> newser. Dette var etter at Dyret var blitt omtalt på nettet. Men,
> saken ble henlagt.
Jeg tror "Dyrets" nærmeste medarbeidere i Norge kalles psykiatriske sjefer,
og de er parasitter.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
>
> Mannen med Maske skrøt nemlig i år 2000 av at han hadde fått folk til
> å låse seg inn i leiligheten vår for å plassere romavlytting der.
> Dette skjedde etter at Mannen med Maske tok kopier av husnøklene våre
> og distribuerte kopiene til satanister i nabolaget. Det var en del av
> disse terroristene som prøvde å låse seg inn midt på natta - mens de
> visste vi lå og sov. Men, vi hadde skiftet lås i mellomtiden, så
> "Finger'n" (den usynlige hånd) forlot stedet etter et mislykket
> *oppdrag*.
Jeg skiftet lås en gang, men jeg tror psykologiprofessoren klarte visst å få
utlevert nøkler fra firmaet som monterte låsene ved hjelp av en "forklaring"
om at jeg var en psykiatrisk pasient. Nå har jeg montert overvåkingskameraer
inne. Jeg "hørte" forresten at en eller annen bestilte en halv times
strømstans for at de antakelig skulle kunne komme seg inn i huset mitt mens
jeg var ute, uten å bli filmet. Jeg har nemlig ikke batteri-backup, men
overveier sterkt å kjøpe en stor UPS.
>
> Disse satanistene er underlagt Duke Nuken eller Dyret - tror jeg.
Og i tillegg psykologiprofessoren, tror jeg.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Det tror jeg også. Ettersom spørsmål som "Hvem er NOEN Edgard
Ingebrigtsen?" fikk den såkalte "Robert Linde" (Gordon Spangelid i
forkledning?) til å reagere med "Do not feed the trolls", sammen med
masse bråk i form av telefon-oppringinger og annen panikk, ser det ut
som at "Dyret" (Duke Nuken) blir REDD når man kobler det sammen med
psykiatri.
Tror jeg.
Mannen med maske er ikke særlig populær blant den mystiske
psykiateren, etter at han prøvde å linke denne OG Origo sammen i en
sammensvergelse mot en av Snøhvits dverger. Det som da istedet
skjedde, var at Origo og den mystiske psykiateren dannet sin egen
sammensvergelse mot Mannen med Maske, fordi de mente at "Nok er nok
!". Her forsøker mannen med maske å kidnappe et hellig barn og
innbiller seg at han kan bruke psykiatri mot vitner som er en trussel
mot bleiemannen. Derfor ga han ordre til "finger'n" - UTEN
psykologiprofessor-ens samtykke. Denne mystiske psykiateren har tross
alt studert 6 år i Frankrike og ble brukt i et livbergingsforsøk i
samarbeid med den Russiske ambassade, og samarbeider neppe med
satanister.
Tror jeg.
"Dyret" er nok redd for å bli avslørt. Jeg har "hørt" og forstått at
psykiatri er "Dyrets (666)" religion.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Dersom man slapper HELT av fra karrierejag og slikt, senker hjernebølgene
ned i Alpha (drøm), Theta (søvn) og Theta (det såkalt "døde" mineralriket)
og slikt........
... så har dette vært en del av østlig mystikk, bare det at det er moderne
forskning som har definert disse som "extremly low frequencies" (elf).
Jeg har også "hørt" at CIA forsker på elf, og prøver å stjele "sjelen" fra
en ærværdig tradisjon ved å bruke denne politisk. I DENNE forbindelse kan en
mystisk psykiater (som forgifter pasienter) ubevisst være et offer for en
"religion", ved å måle EEG-frekvenser som ledd i en doktoravhandling. Dette
kan videre være et av skalkeskjulene for "Dyret" (666) som BRUKER
troskyldige mennesker i en hemmelig, homofil gudsutryddelse.
Tror jeg.
>
> ... så har dette vært en del av østlig mystikk, bare det at det er moderne
> forskning som har definert disse som "extremly low frequencies" (elf).
>
> Jeg har også "hørt" at CIA forsker på elf, og prøver å stjele "sjelen" fra
> en ærværdig tradisjon ved å bruke denne politisk. I DENNE forbindelse kan
en
> mystisk psykiater (som forgifter pasienter) ubevisst være et offer for en
> "religion", ved å måle EEG-frekvenser som ledd i en doktoravhandling.
Dette
> kan videre være et av skalkeskjulene for "Dyret" (666) som BRUKER
> troskyldige mennesker i en hemmelig, homofil gudsutryddelse.
> Tror jeg.
Det er ihvertfall flere psykiatere (parasitter) her i nabolaget avogtil.
Blant annet en barnepsykiater, tror jeg, som om natten i ånden, tar med seg
barn som han har stjålet Gud fra, for å se på voksne i de mest private
situasjoner, for å skape motforestillinger mot de voksne som psykiateren
senere kan bruke til å få barna til å angripe voksne, hvilket noen av dem
også gjør. Disse barna blir mordere. Derfor må denne/disse psykiaterne
sperres inne.
--
Terje Henriksen
Kirkenes