Re: Satan tvinner dere rundt lillefingeren!

Christer Solskogen

On 2011-02-09, Dragoneer <omkris...@gmail.com> wrote:

> Kanskje faktisk påtalen vil også omfatte dokumentfalsk og det å utgi
> seg for å være eldre enn han er og det å utgi seg for å være en annen
> enn han er. Jeg får ringe Dell og folkeregisteret også for å oppklare
> dette også (som du ser, Ronny, så befinner du deg "between a rolling
> rock and a hard place". Hva slags katter er det du driver oppdrett på,
> og betaler du skatt for de du selger?

Jøss, er Dell og folkeregisteret med i en konspirasjon de kansje? Det
hadde jo vært supergøy. Du får publisere det du finner.

Kona og jeg driver oppdrett på en rase som heter ocicat og snart på en
rase som heter balineser. Skatt på kattene blir ikke betalt og det er
fordi utgiftene ved et katteoppdrett stort sett er større enn inntektene
og staten syntes ikke noe særlig om at jeg kan trekke av kattemat på
skatten. Jeg derimot, syntes at det hadde vært gøy.

--
chs, for fellesskapets beste.