Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Blind mann bet førerhunden sin

0 views
Skip to first unread message

Judith Jakobsen

unread,
Feb 24, 2005, 9:22:04 AM2/24/05
to
Jeg så denne artikkelen på sol og måtte bare riste på hodet og lure på om
det virkelig går an.

Her er linken http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267983


Hilsen Wanja og Pippi ( som er på besøk hos mamma )
http://home.no.net/wanjawen
http://home.no.net/wakanda


-line-

unread,
Feb 25, 2005, 3:12:04 PM2/25/05
to

"Judith Jakobsen" <ju...@c2i.net> wrote in message
news:gqlTd.2225$4c.2...@juliett.dax.net...

> Jeg så denne artikkelen på sol og måtte bare riste på hodet og lure på om
> det virkelig går an.
>
> Her er linken http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267983

Stakars hund. Får håpe eieren får seg en skikkelig smell.

-line-


Judith Jakobsen

unread,
Feb 25, 2005, 3:37:15 PM2/25/05
to
Hei Line

Js vi får håpe det. Hunden og andre dyr fortjener ikke sånne eiere.

hilsen Wanja og Pippi ( som er på besøk hos mamma )


"-line-" <dejegkjen...@no.no> skrev i melding
news:vELTd.101803$Vf.39...@news000.worldonline.dk...

Terje Henriksen

unread,
Jun 17, 2005, 10:50:31 AM6/17/05
to

Han ble vel avlivet?

--
Terje Henriksen
Kirkenes


0 new messages