Her er linken http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267983
Hilsen Wanja og Pippi ( som er på besøk hos mamma )
http://home.no.net/wanjawen
http://home.no.net/wakanda
Stakars hund. Får håpe eieren får seg en skikkelig smell.
-line-
Js vi får håpe det. Hunden og andre dyr fortjener ikke sånne eiere.
hilsen Wanja og Pippi ( som er på besøk hos mamma )
"-line-" <dejegkjen...@no.no> skrev i melding
news:vELTd.101803$Vf.39...@news000.worldonline.dk...
Han ble vel avlivet?
--
Terje Henriksen
Kirkenes