Du mener Kampbæsj?
Ikke til å spøke med... de kan nemlig klatre i gardiner.
Linda
i gardine? Betyr det at de kan klatre opp og hoppe ned på deg? Altså,
kan de sammenlignes med en stor måkebæsj? Du vet, kampmåker er også
farlige...
Marit
Da fikk jeg bekreftet min mistanke.
Ring Ben W. å nei...han er borte han...mista sin linje til inet tru?? hihi
MM
Kampmåker har jeg erfaring med. De er også snille med de rette eierene.
MM
Eh....javel...
Som eier av et par amstaffer, kan jeg bekrefte at amstaffbæsj er farligere
enn andre bæsj.
Amstaff-bæsjer har en tendens til å plutselig "klikke" i trynet på folk,
ukontrolert og selvreaktive bæsjer.
Nå skjønner du hvorfor amstaff blir forbudt.
R
Aha. Takk for opplysningen.
Ukontrollert angrep altså. Hva med båndtvang på dritten?
Ser jo at blandingshundbæsj er noe uforusigbart. Så amstaff dritt må være
extraordinært farlig.
Godt BW ikke jobber i kommunens avfalls avdeling.
>
>
> R
> Da farligere enn lovlige hunders bæsj?
>
>
Nei den er ikke farlig med mindre den innholder egg fram
rundormer/bendelormer som også kan smitte menesker andre hunder. Det
gjelder også for faces fra andre hunde raser.
Kan det være at rundormer i amstaffbæsj er noe mer farlige?
Helt klart, det er derfor amstaff-bæsj er forbudt i Norge.
>
>
R
Amstaff (American Staffordshire Terrier) er ikke ulovlig. Ihvertfall ikke
enda. Det ligger kun inne et forslag om lovendring.
--
Mvh
Morten H Wang
mor...@online.no
> Da farligere enn lovlige hunders bæsj?
Ja, den hopper opp og biter hvis du går for nær.
--
Ketil V.
Liker RFC 1855 (og Pizza)
test