http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article159815.ece
Hvis jentene snakker sant om situasjonen til at de ble bitt, så burde hunden
bli avlivet og at politimannen får en advarsel.
--
Wanja og Pippi
http://home.no.net/wanjawen
Hjemmesiden er stadig under oppdatering!!!
>Her er linken til artikkelen
>
>http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article159815.ece
>
>Hvis jentene snakker sant om situasjonen til at de ble bitt, så burde hunden
>bli avlivet og at politimannen får en advarsel.
Sitat fra artikkelen. "Politiet ville ikke slippehenne inn. Jenta
sprang likevel inn og tok veska.". Dermed har de ikke noe å klage
over. De vil få standard erstatning som gjelder for de som blir bitt
av politihund, og har ikke grunn til å syte over dette. Klarer man
ikke å følge enkle beskjeder fra politiet på et åsted, får man takke
seg selv.
--
TEE
use...@archatos.com
http://privat.archatos.com/
Gud er sikkert ok.
Bakkemannskapet derimot, imponerer lite
>Burde vært avlivet på lik linje som andre hunder som biter. Den er tydligvis
>en trussel for andre.
Ja, det er jo forferdelig at en politihund gjør jobben sin.
--
TEE
use...@archatos.com
MSN: tomerik_...@hotmail.com
Du er så blottet for intelligens at man burde kunne stirret på deg sitte i
et bur, klø deg her og der, og så kunne man betalt en slant for biletten
;-)
Bulle