Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

To 16 åringer bitt av politihund

2 views
Skip to first unread message

Wanja og Pippi

unread,
Nov 30, 2004, 11:33:08 AM11/30/04
to
Her er linken til artikkelen

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article159815.ece

Hvis jentene snakker sant om situasjonen til at de ble bitt, så burde hunden
bli avlivet og at politimannen får en advarsel.

--
Wanja og Pippi
http://home.no.net/wanjawen
Hjemmesiden er stadig under oppdatering!!!


Tom Erik Engeskaug

unread,
Nov 30, 2004, 11:56:09 AM11/30/04
to
On Tue, 30 Nov 2004 16:33:08 GMT, "Wanja og Pippi"
<wanjao...@fastline.no> wrote:

>Her er linken til artikkelen
>
>http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article159815.ece
>
>Hvis jentene snakker sant om situasjonen til at de ble bitt, så burde hunden
>bli avlivet og at politimannen får en advarsel.

Sitat fra artikkelen. "Politiet ville ikke slippehenne inn. Jenta
sprang likevel inn og tok veska.". Dermed har de ikke noe å klage
over. De vil få standard erstatning som gjelder for de som blir bitt
av politihund, og har ikke grunn til å syte over dette. Klarer man
ikke å følge enkle beskjeder fra politiet på et åsted, får man takke
seg selv.

--
TEE
use...@archatos.com
http://privat.archatos.com/
Gud er sikkert ok.
Bakkemannskapet derimot, imponerer lite

meanmelon

unread,
Dec 11, 2004, 2:24:57 PM12/11/04
to
Burde vært avlivet på lik linje som andre hunder som biter. Den er tydligvis
en trussel for andre.
"Tom Erik Engeskaug" <use...@archatos.com> wrote in message
news:2f9pq0pa3pbiafaao...@4ax.com...

Tom Erik Engeskaug

unread,
Dec 11, 2004, 6:28:38 PM12/11/04
to
On Sat, 11 Dec 2004 20:24:57 +0100, "meanmelon"
<universe...@yahoo.com> wrote:

>Burde vært avlivet på lik linje som andre hunder som biter. Den er tydligvis
>en trussel for andre.

Ja, det er jo forferdelig at en politihund gjør jobben sin.

--
TEE
use...@archatos.com
MSN: tomerik_...@hotmail.com

meanmelon

unread,
Dec 13, 2004, 12:20:04 PM12/13/04
to
Så du mente han gjorde jobben sin? hahaha du burde vært sperret inne. Du er
tydligvis ikke god i hodet og er en trussel mot samfunnet. Skulle likt å
hørt hva du hadde sagt hvis det var du som ble bitt...hundehateren NR 1.
Vedder på at når du var liten var det ingen hunder som ville leke med deg og
at du må avreagere som voksen. Hunden "menneskenes beste venn" tåler
tydligvis ikke deg hahahaha

"Tom Erik Engeskaug" <use...@archatos.com> wrote in message
news:hk0nr0hsjfg5j004l...@4ax.com...

X-11

unread,
Dec 25, 2004, 12:32:53 PM12/25/04
to

"meanmelon" <universe...@yahoo.com> wrote in message
news:8bkvd.21480$Km6.2...@news4.e.nsc.no...

> Så du mente han gjorde jobben sin? hahaha du burde vært sperret inne. Du
er
> tydligvis ikke god i hodet og er en trussel mot samfunnet. Skulle likt å
> hørt hva du hadde sagt hvis det var du som ble bitt...hundehateren NR 1.
> Vedder på at når du var liten var det ingen hunder som ville leke med deg
og
> at du må avreagere som voksen. Hunden "menneskenes beste venn" tåler
> tydligvis ikke deg hahahaha


Du er så blottet for intelligens at man burde kunne stirret på deg sitte i
et bur, klø deg her og der, og så kunne man betalt en slant for biletten
;-)

Bulle

meanmelon

unread,
Dec 25, 2004, 9:49:36 PM12/25/04
to
ja kansje d, men d vet jo du alt om :-)
"X-11" <utfo...@cashette.com> wrote in message
news:cqk87v$jm0$1...@troll.powertech.no...
0 new messages