Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Løsning på problem med hundemøkk

0 views
Skip to first unread message

Amund Peder Teigmo

unread,
Dec 11, 2004, 1:50:16 PM12/11/04
to
Vi har løst problemet med mye hundemøkk i storkennell:
Løsningen krever at det er like kaldt som i Karasjok - dvs -30 gr og ned:
Se på videoene på http://home.online.no/~teigmo/videopage.htm

Med hilsen
Tegimo Helsegård
http://www.teigmo.no


0 new messages