>
> Farlige hunder både bør og SKAL avlives...man trenger ikke slike dyr.
Etter det jeg nå har lest av innleggene dine Ben, så kan vel det samme
sies om deg: "Farlige mennesker ... bør ... avlives..." (slike
"farlige" mennesker kalles på folkemunne rett og slett for psykopater,
har du vurdert å dra innom en hjernekrymper Ben? Nei, f@££$ også,
glemte helt at hjernen din allerede er skrumpet inn til det minimale,
du angriper jo alt og alle (angriper verbalt, men tør ikke møte de
hundene du påstår er farlige) som om du var gal av rabies...).
Hrmpffff
BigDog