Hadde du møtt opp på stortinget hadde det sikkert komt forbud mot deg
også:-) Tulling :-)
"Ben" <
ben...@hotmail.com> wrote in message
news:6pltevsd4l9rksp79...@4ax.com...
>
http://www.nkk.no/forside.html>
> Tirsdag 17.06.03: Ble det i Stortinget i går kveld stemt over forbud
> mot am.staff og ULVEHYBRID/TSJEKKOSLOVAKISK ULVEHUND
>
> Et dokument 8 forslag (innkommet mandag morgen) var årsak til at saken
> kom opp igjen.
> Resultatet ble 60 stemmer for forslaget (H - V - Krf og SV) - 39 (Frp
> - AP og SP) imot.
>
http://www.nkk.no/forside.html>
>