Det er nok mange verre eiere enn hunder, men det er mye avfall blant
mennesker også. Folk angriper uten grunn, det skjer mye oftere enn hva
hunder gjør. Se bare på en bruker som kaller seg MeanMelon, eller SlemMelon,
oversatt. RåttenMelon, eller hva han nå kaller seg, er jo virkelig en som
har reist seg på bakbena. Han glefser vilt rundt seg. Min Bullterrier hund
er mye mye snillere og mere rolig enn FeitMelon, eller hva han nå het,
StinkeMelon eller GammalMelon ellerhva enn det nå var.
Nei IQløsMelon, slapp av litt og ikke angrip uten grunn, for
(budre-være)mentalpasienter i Norge har dårlig nok rykte som det er, ikke
skad "rasen din" enda mere.
Ønsker deg en flott julefeiring, kanskje du snart kan kalle deg
BlittSmartMelon.
Litt schizofren kanskje!?
Bulle
God Jul til deg også, EndaIkkeKommetUtAvSkapetMelon ;-)