Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

hahaha

0 views
Skip to first unread message

meanmelon

unread,
Dec 13, 2004, 12:24:00 PM12/13/04
to
Det er en selvfølge at hunder som er farlige og har angrepet mennesker må
avlives, men det burde jo tydligvis mangen her inne også. Maken til masse
tullinger må man leite lenge etter( hvis man ikke dropper innom Ben Werdoo
på julaften da ). Mangler noen kjærlighet og får det heller ikke av en hund?
ikke rart, hunder kan merke agressive mennesker og redde kyllinger fra lang
vei.


X-11

unread,
Dec 24, 2004, 12:44:54 AM12/24/04
to

"meanmelon" <universe...@yahoo.com> wrote in message
news:Rekvd.21483$Km6.2...@news4.e.nsc.no...

Det er nok mange verre eiere enn hunder, men det er mye avfall blant
mennesker også. Folk angriper uten grunn, det skjer mye oftere enn hva
hunder gjør. Se bare på en bruker som kaller seg MeanMelon, eller SlemMelon,
oversatt. RåttenMelon, eller hva han nå kaller seg, er jo virkelig en som
har reist seg på bakbena. Han glefser vilt rundt seg. Min Bullterrier hund
er mye mye snillere og mere rolig enn FeitMelon, eller hva han nå het,
StinkeMelon eller GammalMelon ellerhva enn det nå var.
Nei IQløsMelon, slapp av litt og ikke angrip uten grunn, for
(budre-være)mentalpasienter i Norge har dårlig nok rykte som det er, ikke
skad "rasen din" enda mere.
Ønsker deg en flott julefeiring, kanskje du snart kan kalle deg
BlittSmartMelon.


meanmelon

unread,
Dec 25, 2004, 11:02:56 AM12/25/04
to
hahaha ben :-) du er en underlig skrue
"X-11" <utfo...@cashette.com> wrote in message
news:cqgacg$af6$1...@troll.powertech.no...

X-11

unread,
Dec 25, 2004, 12:26:30 PM12/25/04
to

"meanmelon" <1-jo...@online.no> wrote in message
news:Pagzd.1621$Sl3....@news4.e.nsc.no...

> hahaha ben :-) du er en underlig skrue


Litt schizofren kanskje!?

Bulle


X-11

unread,
Dec 25, 2004, 12:29:21 PM12/25/04
to

"meanmelon" <1-jo...@online.no> wrote in message
news:Pagzd.1621$Sl3....@news4.e.nsc.no...
> hahaha ben :-) du er en underlig skrue


God Jul til deg også, EndaIkkeKommetUtAvSkapetMelon ;-)


0 new messages