Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Bitt av setter

0 views
Skip to first unread message

MortenM

unread,
Oct 30, 2004, 2:27:33 PM10/30/04
to
Ja, sånn kan det gå. Tenk hvis jeg var en 5 år gammel gutt

Hund bindt utenfor butikk, en brun setter, Jeg går forbi uten og ense hunden
og VIPS, den sitter i armen min, fikk rista den av meg, og vips..den sitter
i benet mitt.
Nå var den grusomt sint/redd av et eller annet, og angrep uten grunn.
Og fikf høre i ettertid at den hadde knurra til fler.

Men heldighvis ble jeg bare litt overraska, og fikk kun noen blå merker pga
tykke klær.
Hundeiere altså....*riste på hodet*
PS: Jeg lot eier få en kjangs til ;-)

Så en vekker: Ikke bind hunden din utenfor butikker!

MM


Veronika

unread,
Nov 30, 2004, 3:56:59 PM11/30/04
to

"MortenM" <Spamyouownas...@motherfucker.com> skrev i melding
news:02Rgd.60991$Vf.29...@news000.worldonline.dk...

Håper du hadde vett til å stå og vente på eier da hvertfall???

--
Veronika


MM

unread,
Nov 30, 2004, 4:40:36 PM11/30/04
to

"Veronika" <Tyr...@yahoo.no> wrote in message
news:v85rd.5994$HA5.7...@juliett.dax.net...

"håper du hadde vett?"

--
MM


Veronika

unread,
Dec 5, 2004, 6:37:52 AM12/5/04
to

"MM" <m...@yeahrightSPAMTHIS.com> skrev i melding
news:tN5rd.73321$Vf.35...@news000.worldonline.dk...

>
> > Håper du hadde vett til å stå og vente på eier da hvertfall???
> >
>
> "håper du hadde vett?"
>
> --


Hmm kunne kansje virke som at jeg mente du var uten vett på heltid?? hihi,
MEN det er ikke tilfelle i det hele tatt....
Mente bare at jeg håpet du var lur, fornuftig nok eller hva skal jeg si uten
at du blir hårsår?? hehe til å vente på eier:)

--
Veronika


X-11

unread,
Dec 24, 2004, 12:52:50 AM12/24/04
to

"MortenM" <Spamyouownas...@motherfucker.com> wrote in message
news:02Rgd.60991$Vf.29...@news000.worldonline.dk...

> Men heldighvis ble jeg bare litt overraska, og fikk kun noen blå merker
pga
> tykke klær.
> Hundeiere altså....*riste på hodet*
> PS: Jeg lot eier få en kjangs til ;-)
>

Kan du noe som helst om hunder, vet du selv at dette var dumt gjort. Ikke
meningen å være ufin mot deg, men det må sies slik.
Grunnen er at jeg enda ikke har kommet over en hund som uprovosert har bitt
som ikke er gjenstand for gjennomsyrende psykisk, uhelbredelig lidelse.
Det er hunder som er på et eller annet vis, bevisst eller ubevisst fra eiers
side, er / har vært mishandlet, eller er født med psykiske misdannelser.

> Så en vekker: Ikke bind hunden din utenfor butikker!

Det er jo også forbudt ved lov.


God Jul!
---
Bulle-eier


Ståle Franzen

unread,
Dec 29, 2004, 9:56:26 AM12/29/04
to

"X-11" <utfo...@cashette.com> wrote in message
news:cqgarc$afq$1...@troll.powertech.no...
Fra 1. jan 2005 ikke enda,dust


Aud Stokman

unread,
Dec 30, 2004, 8:12:23 AM12/30/04
to

"Ståle Franzen" <Fra...@spray.no> skrev i melding
news:sAzAd.2141$Sl3....@news4.e.nsc.no...

> Fra 1. jan 2005 ikke enda,dust

Å binde hunder utenfor butikker, barnehager og andre offentlige steder der
folk normalt passerer, ble forbudt 1. Januar 2004, i flg. den nye
hundeloven, som også trådte i kraft på samme tidspunkt.


Aud
http://home.online.no/~l.merlin/


X-11

unread,
Jan 9, 2005, 9:27:10 PM1/9/05
to

"Ståle Franzen" <Fra...@spray.no> wrote in message
news:sAzAd.2141$Sl3....@news4.e.nsc.no...

> >> Så en vekker: Ikke bind hunden din utenfor butikker!
> >
> > Det er jo også forbudt ved lov.
> >
> >
> > God Jul!
> > ---
> > Bulle-eier
> >
> Fra 1. jan 2005 ikke enda,dust


Ståle: Lavpannet ordbruk og holdning.

Bulle


X-11

unread,
Jan 9, 2005, 9:28:21 PM1/9/05
to

"Ståle Franzen" <Fra...@spray.no> wrote in message
news:sAzAd.2141$Sl3....@news4.e.nsc.no...
> >> Så en vekker: Ikke bind hunden din utenfor butikker!
> >
> > Det er jo også forbudt ved lov.
> >
> >
> > God Jul!
> > ---
> > Bulle-eier
> >
> Fra 1. jan 2005 ikke enda,dust
>
>


Dessuten er det jeg som har rett.
Så da er det vel du som passer best til ordet du kaller meg.

Bulle


0 new messages