Hund bindt utenfor butikk, en brun setter, Jeg går forbi uten og ense hunden
og VIPS, den sitter i armen min, fikk rista den av meg, og vips..den sitter
i benet mitt.
Nå var den grusomt sint/redd av et eller annet, og angrep uten grunn.
Og fikf høre i ettertid at den hadde knurra til fler.
Men heldighvis ble jeg bare litt overraska, og fikk kun noen blå merker pga
tykke klær.
Hundeiere altså....*riste på hodet*
PS: Jeg lot eier få en kjangs til ;-)
Så en vekker: Ikke bind hunden din utenfor butikker!
MM
Håper du hadde vett til å stå og vente på eier da hvertfall???
--
Veronika
"håper du hadde vett?"
--
MM
Hmm kunne kansje virke som at jeg mente du var uten vett på heltid?? hihi,
MEN det er ikke tilfelle i det hele tatt....
Mente bare at jeg håpet du var lur, fornuftig nok eller hva skal jeg si uten
at du blir hårsår?? hehe til å vente på eier:)
--
Veronika
> Men heldighvis ble jeg bare litt overraska, og fikk kun noen blå merker
pga
> tykke klær.
> Hundeiere altså....*riste på hodet*
> PS: Jeg lot eier få en kjangs til ;-)
>
Kan du noe som helst om hunder, vet du selv at dette var dumt gjort. Ikke
meningen å være ufin mot deg, men det må sies slik.
Grunnen er at jeg enda ikke har kommet over en hund som uprovosert har bitt
som ikke er gjenstand for gjennomsyrende psykisk, uhelbredelig lidelse.
Det er hunder som er på et eller annet vis, bevisst eller ubevisst fra eiers
side, er / har vært mishandlet, eller er født med psykiske misdannelser.
> Så en vekker: Ikke bind hunden din utenfor butikker!
Det er jo også forbudt ved lov.
God Jul!
---
Bulle-eier
> Fra 1. jan 2005 ikke enda,dust
Å binde hunder utenfor butikker, barnehager og andre offentlige steder der
folk normalt passerer, ble forbudt 1. Januar 2004, i flg. den nye
hundeloven, som også trådte i kraft på samme tidspunkt.
Aud
http://home.online.no/~l.merlin/
Ståle: Lavpannet ordbruk og holdning.
Bulle
Dessuten er det jeg som har rett.
Så da er det vel du som passer best til ordet du kaller meg.
Bulle