Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Bruksområde for amstaff

0 views
Skip to first unread message

Nina

unread,
May 10, 2004, 9:24:23 AM5/10/04
to

"TICTAC" <TIC@TA.c> skrev i melding
news:j50v901lldt8nd4f9...@4ax.com...
>
> Endelig fant jeg et bruksområde amstaffen burde egne seg til:
>
> http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2004/05/10/eirak1.jpg
>
>
> AM.Staff
>
Er det der du oppholder deg når du til tider er borte fra nah ben?

Nina


-line-

unread,
May 10, 2004, 9:58:41 AM5/10/04
to

"Nina" <nina.haalan...@c2i.net> wrote in message
news:boLnc.82090$BD3.10...@juliett.dax.net...

Tenkte på det samme. Han har jo tross alt eid én militærtrent Schäfer...

-line-


X-11

unread,
Dec 24, 2004, 2:00:31 AM12/24/04
to

> > > Endelig fant jeg et bruksområde amstaffen burde egne seg til:
> > >
> > > http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2004/05/10/eirak1.jpg
> >

Hehe

Jeg tviler ikke på at den amtaffen utførte jobben sin til punkt og prikke i
tråd med ordrene han fikk ;-)

Heldigvis slipper vi å behøve å bemanne (behunde) slike stillinger her i
landet.

mvh
Bulle


0 new messages