Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Returned mail

0 views
Skip to first unread message

Hanne Sofie Røed

unread,
May 24, 2005, 12:49:27 PM5/24/05
to
Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur. Har
noen av moderatorene fått den?

--
Bare Hanne

Vidar Skjelanger

unread,
May 24, 2005, 1:12:47 PM5/24/05
to
news-...@broadpark.no (Hanne Sofie Rřed) writes:

> Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur. Har

> noen av moderatorene fĺtt den?

Jeg har fĺtt den.


--
mvh,
Vidar Skjelanger

Hanne Sofie Røed

unread,
May 24, 2005, 2:09:02 PM5/24/05
to
Vidar Skjelanger <vidar...@skjelanger.com> wrote:

> news-...@broadpark.no (Hanne Sofie Rřed) writes:
>
> > Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur. Har
> > noen av moderatorene fĺtt den?
>
> Jeg har fĺtt den.

Da gidder jeg ikke sende den igjen. Takk. :)

--
Bare Hanne

Kjetil Torgrim Homme

unread,
May 24, 2005, 4:11:18 PM5/24/05
to
[Hanne Sofie Røed]:

>
> Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i
> retur. Har noen av moderatorene fått den?

kva adresse var det som feila?
--
Kjetil T. (lat vaktmeister)

Morten Øen

unread,
May 24, 2005, 5:13:17 PM5/24/05
to
Kjetil Torgrim Homme <kjet...@kaksi.ifi.uio.no> skreiv 24.05 22:11 i
no.alt.gullkorn.d...

> [Hanne Sofie Røed]:
>
>> Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur.
>> Har noen av moderatorene fått den?
>
> kva adresse var det som feila?

Elles kan eg nemne at eg ikkje kan finne at eg fekk retur på min
nominasjon av i dag, kl 20:12:55 +0200. Eg nytta adressa
no-alt-...@moderators.usenet.no til nominasjonen.

--
Morten


For å vite meir om andre på no.*: <URL:http://www.newsergalleriet.no/>

Hanne Sofie Røed

unread,
May 24, 2005, 5:23:34 PM5/24/05
to
Kjetil Torgrim Homme <kjet...@kaksi.ifi.uio.no> wrote:

> [Hanne Sofie Røed]:
> >
> > Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i
> > retur. Har noen av moderatorene fått den?
>
> kva adresse var det som feila?

Har sendt full feilmeldingsrapport til hr Børmer. :)

--
Bare Hanne

Frank Enersen

unread,
Oct 13, 2005, 11:10:01 AM10/13/05
to
On Tue, 24 May 2005 18:49:27 +0200, "Hanne Sofie Røed"
<news-...@broadpark.no> wrote:

> Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur. Har
> noen av moderatorene fått den?

Ja, vi fikk den - men gullkornet ditt var tamt, slapt på en måte. Et
gullkorn skal ha fylde, et godt utformet poeng, som å ta livet på pulsen.
Du nådde ikke gjennom denne gangen. Desverre.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/

Thomas Skogestad

unread,
Oct 13, 2005, 11:23:31 AM10/13/05
to
* Frank Enersen

| Ja, vi fikk den - men gullkornet ditt var tamt, slapt på en måte. Et
| gullkorn skal ha fylde, et godt utformet poeng, som å ta livet på pulsen.

Dette stemmer ikke. Dersom dette var sant ville man ha postet gullkorn til
nagu, og ikke det som postes der i dag.

--
Thomas Skogestad

0 new messages