--
Bare Hanne
> Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur. Har
> noen av moderatorene fĺtt den?
Jeg har fĺtt den.
--
mvh,
Vidar Skjelanger
> news-...@broadpark.no (Hanne Sofie Rřed) writes:
>
> > Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur. Har
> > noen av moderatorene fĺtt den?
>
> Jeg har fĺtt den.
Da gidder jeg ikke sende den igjen. Takk. :)
--
Bare Hanne
kva adresse var det som feila?
--
Kjetil T. (lat vaktmeister)
> [Hanne Sofie Røed]:
>
>> Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur.
>> Har noen av moderatorene fått den?
>
> kva adresse var det som feila?
Elles kan eg nemne at eg ikkje kan finne at eg fekk retur på min
nominasjon av i dag, kl 20:12:55 +0200. Eg nytta adressa
no-alt-...@moderators.usenet.no til nominasjonen.
--
Morten
For å vite meir om andre på no.*: <URL:http://www.newsergalleriet.no/>
> [Hanne Sofie Røed]:
> >
> > Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i
> > retur. Har noen av moderatorene fått den?
>
> kva adresse var det som feila?
Har sendt full feilmeldingsrapport til hr Børmer. :)
--
Bare Hanne
> Sendte en nominasjon til no.alt.gullkorn, men mailen kom i retur. Har
> noen av moderatorene fått den?
Ja, vi fikk den - men gullkornet ditt var tamt, slapt på en måte. Et
gullkorn skal ha fylde, et godt utformet poeng, som å ta livet på pulsen.
Du nådde ikke gjennom denne gangen. Desverre.
--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/
| Ja, vi fikk den - men gullkornet ditt var tamt, slapt på en måte. Et
| gullkorn skal ha fylde, et godt utformet poeng, som å ta livet på pulsen.
Dette stemmer ikke. Dersom dette var sant ville man ha postet gullkorn til
nagu, og ikke det som postes der i dag.
--
Thomas Skogestad