Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: [no.fag.filosofi] Re: At være klok!

0 views
Skip to first unread message

John Hilt

unread,
Dec 30, 2005, 10:29:44 AM12/30/05
to
On Fri, 30 Dec 2005 15:41:37 +0100 Rolf Marvin Bøe Lindgren
wrote in news:no.alt.gullkorn

>> Det er et godt spørgsmål: "Hvordan ved man om nogen er klog."
> >
> > Og man kan ikke afgøre det ved en IQ test :-)

> En person er _intelligent_ når han er enig med meg.
> _Klok_ er han når han også er enig med min kone.

- Ja kjære, jeg er enig med deg ...

- Det sier du bare for å provosere meg!

http://www.nonags.com/nonags/funimg/LifeExplained.jpg

--

-= jh =-

0 new messages