Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Oral hygge (og katter som andre vil ha)

2 views
Skip to first unread message

Eirik Seim

unread,
Nov 1, 2005, 3:42:51 PM11/1/05
to
On Tue, 01 Nov 2005 11:45:34 +0100, Thomas Skogestad wrote:
> * Anne Lise Hovdal

[snip]

> | Jeg har ikke abonnert på no.alt gullkorn på lenge,for jeg har visst ikke
> | samme humor som folk der inne.
>
> Nei, moderatorene mangler all sans for humor.

Såvidt jeg kan se er det ikke dukket opp noe nytt der siden
12. august. Ikke at jeg skal påstå det ene eller det andre
om kvalitetsnivået på postinger i no.* eller kvalitetsnivået
på moderatorene, men det virker jo unektelig litt rart at
flere måneder uten gullkorn er bedre enn å slippe gjennom
noen litt tvilsomme.

Finnes det eventuelt noen statistikk over hvor mange postinger
som sendes inn, avvises, o.l? Jeg støtter forøvrig det forslaget
jeg tror jeg leste et eller annet sted om et forslag angående
regelmessige "hvordan nominere gullkorn"-postinger. Hvis dette
bare er noe jeg har drømt så vil jeg gjerne benytte denne anled-
ningen til å foreslå det.

Krysspostet og futtet til no.alt.gullkorn.d

--
New and exciting signature!

Steinar Børmer

unread,
Nov 1, 2005, 5:47:18 PM11/1/05
to
Eirik Seim wrote:

| Såvidt jeg kan se er det ikke dukket opp noe nytt der siden
| 12. august. Ikke at jeg skal påstå det ene eller det andre om
| kvalitetsnivået på postinger i no.* eller kvalitetsnivået på
| moderatorene, men det virker jo unektelig litt rart at flere måneder
| uten gullkorn er bedre enn å slippe gjennom noen litt tvilsomme.

Jepp. Det har ellers nylig vært nevnt i denne gruppen at det har vært
litt spesielle tilstander i det siste, men at det vil bedre seg snart
[tm].

| Finnes det eventuelt noen statistikk over hvor mange postinger som
| sendes inn, avvises, o.l?

Niks.

| Jeg støtter forøvrig det forslaget jeg tror jeg leste et eller annet
| sted om et forslag angående regelmessige "hvordan nominere
| gullkorn"-postinger. Hvis dette bare er noe jeg har drømt så vil jeg
| gjerne benytte denne anled- ningen til å foreslå det.

Godt forslag. Jeg håper det kan la seg gjøre snart.

--
SB

When in doubt, use brute force.
-- Ken Thompson

0 new messages