In article <vrVve.2491$qE.6...@juliett.dax.net>, Per <no...@none.com>
wrote:
>"Kåre" <dhammap...@webmail.com> wrote in message
>news:k310c192ls6uflf9o...@4ax.com...
>> Men hvordan er det: Ønsker denne guden å redusere menneskers lidelse?
>> Eller er selve tanken på dette idiotisk?
>Han ønsker å redusere menneskenes lidelser uten tvil, men han vil ikke gjøre
>det sporadisk for hvert enkelt menneske som lider. Han vil ta alt under ett
>og innføre et nytt styre (Guds Rike) som du sikkert har hørt om.
>Da vil alle menneskenes lidelser også opphøre.
Dette låter omtrent like sannsynlig som at Bill Gates skal komme med
en ny versjon av Windows som løser alle de gamle problemene uten å
lage nye.
Kim0
--
-= jh =-