Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Jeg gir meg

0 views
Skip to first unread message

Vidar Skjelanger

unread,
Oct 24, 2005, 12:03:23 PM10/24/05
to
Jeg er ikke lenger motivert for å være moderator på
no.alt.gullkorn. Jeg vil gjerne fortsette å stå på
moderatorlisten og kan sikkert steppe inn på forespørsel
ved ferier o.l.


--
mvh,
Vidar Skjelanger

John Hilt

unread,
Oct 24, 2005, 12:51:54 PM10/24/05
to
On Mon, 24 Oct 2005 18:03:23 +0200 Vidar Skjelanger
wrote in news:no.alt.gullkorn.d

>Jeg er ikke lenger motivert for å være moderator på
>no.alt.gullkorn. Jeg vil gjerne fortsette å stå på
>moderatorlisten og kan sikkert steppe inn på forespørsel
>ved ferier o.l.

Og hvilket gullkorn godkjent av det hellige gullkornpresteskapet
er så dette en kommentar til ...?

Tenk deg om før du kommer med slike sataniske vers som dette,
ellers blir jeg nødt til å utstede en fatwa.

Allah akbar!

--

-= jh =-

Steinar Børmer

unread,
Oct 25, 2005, 9:32:24 AM10/25/05
to
Vidar Skjelanger wrote:

| Jeg er ikke lenger motivert for å være moderator på
| no.alt.gullkorn. Jeg vil gjerne fortsette å stå på
| moderatorlisten og kan sikkert steppe inn på forespørsel
| ved ferier o.l.

Jeg vil bare ile til og si at det fortsatt er aktive moderatorer for
no.alt.gullkorn, selv om det beklageligvis ikke har sett slik ut i det
siste for de som nominerer. Det er ingen grunn til å slutte å nominere
selv om det har vært lenge siden noe har skjedd.

--
SB, nå snart ikke så overarbeidet.

When in doubt, use brute force.
-- Ken Thompson

Morten Øen

unread,
Oct 25, 2005, 11:06:53 AM10/25/05
to
ste...@ifi.uio.no (Steinar Børmer) skreiv 25.10 15:32 i
no.alt.gullkorn.d...

> Jeg vil bare ile til og si at det fortsatt er aktive moderatorer for
> no.alt.gullkorn, selv om det beklageligvis ikke har sett slik ut i det

> siste for de som nominerer. [...]

Akkurat det der er eit problem som kan vere sjølvforsterkande. Når ingen
nominasjonar slepp igjennom gløymer lett dei som faktisk nominerar etter
kvart å nominere...

--
Morten


For å vite meir om andre på no.*: <URL:http://www.newsergalleriet.no/>

Steinar Børmer

unread,
Oct 25, 2005, 11:34:23 AM10/25/05
to
Morten Øen wrote:

| ste...@ifi.uio.no (Steinar Børmer) skreiv 25.10 15:32 i
| no.alt.gullkorn.d...
|
| > Jeg vil bare ile til og si at det fortsatt er aktive moderatorer for
| > no.alt.gullkorn, selv om det beklageligvis ikke har sett slik ut i
| > det siste for de som nominerer. [...]
|
| Akkurat det der er eit problem som kan vere sjølvforsterkande. Når
| ingen nominasjonar slepp igjennom gløymer lett dei som faktisk
| nominerar etter kvart å nominere...

Ja, det var jo nettopp derfor jeg tililte. =)

--
SB

Morten Øen

unread,
Oct 25, 2005, 11:57:27 AM10/25/05
to
ste...@ifi.uio.no (Steinar Børmer) skreiv 25.10 17:34 i
no.alt.gullkorn.d...

Medan me er inne på påminningar...

Burde det ikkje ein og annan gong vore posta FAQ for n.a.g?

0 new messages