--
mvh,
Vidar Skjelanger
>Jeg er ikke lenger motivert for å være moderator på
>no.alt.gullkorn. Jeg vil gjerne fortsette å stå på
>moderatorlisten og kan sikkert steppe inn på forespørsel
>ved ferier o.l.
Og hvilket gullkorn godkjent av det hellige gullkornpresteskapet
er så dette en kommentar til ...?
Tenk deg om før du kommer med slike sataniske vers som dette,
ellers blir jeg nødt til å utstede en fatwa.
Allah akbar!
--
-= jh =-
| Jeg er ikke lenger motivert for å være moderator på
| no.alt.gullkorn. Jeg vil gjerne fortsette å stå på
| moderatorlisten og kan sikkert steppe inn på forespørsel
| ved ferier o.l.
Jeg vil bare ile til og si at det fortsatt er aktive moderatorer for
no.alt.gullkorn, selv om det beklageligvis ikke har sett slik ut i det
siste for de som nominerer. Det er ingen grunn til å slutte å nominere
selv om det har vært lenge siden noe har skjedd.
--
SB, nå snart ikke så overarbeidet.
When in doubt, use brute force.
-- Ken Thompson
> Jeg vil bare ile til og si at det fortsatt er aktive moderatorer for
> no.alt.gullkorn, selv om det beklageligvis ikke har sett slik ut i det
> siste for de som nominerer. [...]
Akkurat det der er eit problem som kan vere sjølvforsterkande. Når ingen
nominasjonar slepp igjennom gløymer lett dei som faktisk nominerar etter
kvart å nominere...
--
Morten
For å vite meir om andre på no.*: <URL:http://www.newsergalleriet.no/>
| ste...@ifi.uio.no (Steinar Børmer) skreiv 25.10 15:32 i
| no.alt.gullkorn.d...
|
| > Jeg vil bare ile til og si at det fortsatt er aktive moderatorer for
| > no.alt.gullkorn, selv om det beklageligvis ikke har sett slik ut i
| > det siste for de som nominerer. [...]
|
| Akkurat det der er eit problem som kan vere sjølvforsterkande. Når
| ingen nominasjonar slepp igjennom gløymer lett dei som faktisk
| nominerar etter kvart å nominere...
Ja, det var jo nettopp derfor jeg tililte. =)
--
SB
Medan me er inne på påminningar...
Burde det ikkje ein og annan gong vore posta FAQ for n.a.g?