> > Å velge å la vær å gå med pels er helt OK.
> Etter dette kalte de ham bare "infinitivskongen", og de andre guttene> i gata så på ham med en ny respekt.
> ØS
Rait. Aldri en dag uten nårsk.
--
-= jh =-