Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: [no.alt.frustrasjoner] Re: Pelsidioter

0 views
Skip to first unread message

John Hilt

unread,
Dec 20, 2005, 7:15:27 AM12/20/05
to
On Tue, 20 Dec 2005 11:02:52 +0100 Morten Øen
wrote in news:no.alt.gullkorn

> > Å velge å la vær å gå med pels er helt OK.

> Etter dette kalte de ham bare "infinitivskongen", og de andre guttene
> i gata så på ham med en ny respekt.

> ØS

Rait. Aldri en dag uten nårsk.

--

-= jh =-

0 new messages