> > Pryl er jo et annet ord for julig på norsk, så det er på en måte opptatt.
> > Svensken sier for øvrig at de skal ut og ta en bæsj øl. Jeg synes på
> > en måte ikke at det høres så bra ut det heller.
> Tja. Fosninger som skal til frisøren sier nå at de skal "ut og få sæ
> kløft" - jeg er ikke helt sikker på den heller.
Tja. Når svensken i familien sitter for seg selv, og blir spurt om hva
han holder på med, pleier han å svare:
- Jag sitter nu här och pular ...
Jeg er ikke helt sikker på den heller.
--