Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: [no.it.os.mac.diverse] Re: Extra søta bror...

1 view
Skip to first unread message

John Hilt

unread,
May 31, 2007, 12:52:06 PM5/31/07
to
On Thu, 31 May 2007 17:35:03 +0200 Judith P. Abrahamsen
wrote in news:no.alt.gullkorn

> > Pryl er jo et annet ord for julig på norsk, så det er på en måte opptatt.

> > Svensken sier for øvrig at de skal ut og ta en bæsj øl. Jeg synes på
> > en måte ikke at det høres så bra ut det heller.

> Tja. Fosninger som skal til frisøren sier nå at de skal "ut og få sæ
> kløft" - jeg er ikke helt sikker på den heller.

Tja. Når svensken i familien sitter for seg selv, og blir spurt om hva
han holder på med, pleier han å svare:

- Jag sitter nu här och pular ...

Jeg er ikke helt sikker på den heller.

--

0 new messages