Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: [no.alt.frustrasjoner] Re: "Politi"-folk som ikke vil teste pepperspray

0 views
Skip to first unread message

John Hilt

unread,
Nov 21, 2005, 11:09:17 AM11/21/05
to
On Mon, 21 Nov 2005 14:39:48 +0100 Rolf Marvin Bøe Lindgren
wrote in news:no.alt.gullkorn

> Min kjæreste er snill og glad som dagen er lang, men skulle jeg finne
> på å mene noe som ikke passer inn i hennes oppfatning av virkeligheten
> som grunnleggende bra, så får jeg svingslag så jeg henger klistra til
> veggen.

> SÅ HVOR FAEN SKULLE JEG FÅ UT AGGRESJONEN OM IKKE HER PÅ NEWS?

I heimen. Det er bare å konvertere til islam, så vil en imam veilede
deg i hvordan du kan banke kona uten å skade henne alvorlig.

John,
som en gang fikk ut aggresjon ved å kaste et eksosanlegg
gjennom frontruta på en lastebil. Og som etterpå måtte kjøre
lastebilen til Hogstad for skroting. Uten frontrute, i pøsende
regnvær.

--

-= jh =-

0 new messages