Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: [no.alt.mat] Re: Salt opg pepper

2 views
Skip to first unread message

John Hilt

unread,
Dec 22, 2006, 8:50:22 AM12/22/06
to
On Mon, 17 Nov 2003 13:07:43 +0100 Magni Onsoien
wrote in news:no.alt.gullkorn

> > Det kommer an på bøssene. Vanligvis (I Norge, ihvertfall) er det
> > salt i den med mange hull, og pepper i den med få hull. I Enland, f.eks,
> > er det rimelig konsekvent omvendt. Det handler bl.a. om størrelsen på
> > hullene. Prøv deg fram !

Anbefales ikke. Det er flaut med lort på snabben.

> Ovenstående kunne vel egentlig vært klipt ut fra en eller annen dansk
> newsgruppe for folk med noe sære seksuelle interesser?

Rait. For å sitere Per Inge Torkelsen fra hans stand-opptreden uten
ereksjon ved Spikersuppa i Oslo:

- Eg har blitt homofile. Og ikkje nok med det, eg har blitt _personligt_
homofile.

http://da.wikipedia.org/wiki/B%C3%B8sse

--

"I try to keep an open mind, but not so open that my brain falls out." - Jugde Harry Stone.

0 new messages