Til og med UltraSPARC III med 2 GiB RAM. Og se på den prisen. =)
--
SB
When in doubt, use brute force.
-- Ken Thompson
> Til og med UltraSPARC III med 2 GiB RAM. Og se på den prisen. =)
Trådløsnett 802.11b (ikke tegn til g), billigste konfigurasjon nesten
23tusen, da med hele 40 gig disk og en halv gig minne. med litt mer
kjøttfull prosessor og 17-tommersskjerm kommer basisconfig på nesten
seksti tusen. Pussig så vanskelig det skulle være å få info om fysisk
oppløsning på skjermen (men hvis de virkelig mener 1400x1050 px, så er
det jo verd litt).
Jeg har en sterk anelse om at dette er for de som er grundig gift med
Solaris på Sparc.
Men for all del, hvis noen dumper en slik på pulten min, skal jeg ikke
protestere så veldig.
--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/
"First, we kill all the spammers" The Usenet Bard, "Twice-forwarded tales"
Aug 26 20:11:56 delilah spamd[26905]: 146.151.48.74: disconnected after 36099 seconds.
--
[-oea]Pq "Clover butter, if you have the brains for it" -- Peter Bryan
> Tadpole har da laget Sparc bokser i årevis (10? mer?). Men hvis man
> ikke er hekta på Sparc så kan man leve lykkelig med Solaris (10, 11)
> på en 64-bit AMD lapdog. Touchpad, wifi, DVD brenner etc. virker
> knirkefritt hvis man har "riktig" modell.
hvordan fungerer 802.1x og WPA på Solaris (10, 11) om dagen?
--
Terje