Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

er det slemt av meg?

8 views
Skip to first unread message

Rolf Arne Schulze

unread,
Aug 29, 2004, 11:52:17 AM8/29/04
to
Er det slemt av meg å poste dette via et trådløst nett noen har glemt
å sikre?

--
Rolf Arne Schulze
Trans-atlantic weightloss challenge: http://diet.ronningveien.net/

Asbjørn Ulsberg

unread,
Aug 29, 2004, 2:24:39 PM8/29/04
to
On Sun, 29 Aug 2004 15:52:17 GMT, Rolf Arne Schulze
<ne...@ronningveien.net> wrote:

> Er det slemt av meg å poste dette via et trådløst nett noen har glemt
> å sikre?

Njæh. Morsomt, er det.

--
Asbjørn Ulsberg -=|=- asbj...@hotmail.com
«He's a loathsome offensive brute, yet I can't look away»

Rolf Arne Schulze

unread,
Aug 29, 2004, 3:10:27 PM8/29/04
to
On Sun, 29 Aug 2004 20:24:39 +0200, Asbjørn Ulsberg wrote:
> On Sun, 29 Aug 2004 15:52:17 GMT, Rolf Arne Schulze
><ne...@ronningveien.net> wrote:
>
>> Er det slemt av meg å poste dette via et trådløst nett noen har glemt
>> å sikre?
>
> Njæh. Morsomt, er det.

Var det jeg syntes også. Også er det litt gøy at det skjedde via ssh
fra pda-en. :) PDA med wifi er bare genialt for en geek.

Christer Solskogen

unread,
Aug 31, 2004, 3:29:20 PM8/31/04
to
On 2004-08-29, Rolf Arne Schulze <ne...@ronningveien.net> wrote:
> Er det slemt av meg å poste dette via et trådløst nett noen har glemt
> å sikre?
>

Spørsmålet er ikke om det er slemt, spørsmålet er om det føles godt.


--
cso, mr. feelgood

Rolf Arne Schulze

unread,
Aug 31, 2004, 3:39:21 PM8/31/04
to

Jepp.. :) Det føltes slett ikke galt.

--
Rolf Arne Schulze
Trans-atlantic weightloss challenge: http://tawlc.net/

Karl S. Løland

unread,
Sep 29, 2004, 7:01:59 AM9/29/04
to
Rolf Arne Schulze wrote:

> Er det slemt av meg å poste dette via et trådløst nett noen har glemt
> å sikre?
>


Hehe, nei det er ikke slemt. :)

Selv sitter jeg her på nett som er stjelt fra en uvitende nabo med 10mbit
fiber i 3mnd nå. :D )
--
Karl S. Løland
Datateknikk student ved HiA teknisk fakultet, Grimstad.

karlol...@gmail.com

unread,
Nov 29, 2014, 10:28:26 AM11/29/14
to
nei har de ikke sikret nettet så ber dem om det

karlol...@gmail.com

unread,
Nov 29, 2014, 10:29:59 AM11/29/14
to
kl. 17:52:17 UTC+2 søndag 29. august 2004 skrev Rolf Arne Schulze følgende:
har de ikke sikret nettet nettet sitt , benytt det. selv og takke

karlol...@gmail.com

unread,
Nov 29, 2014, 10:31:40 AM11/29/14
to
kl. 17:52:17 UTC+2 søndag 29. august 2004 skrev Rolf Arne Schulze følgende:
nei bare benytt det , folk idag bør vite bedre
0 new messages