--
Rolf Arne Schulze
Trans-atlantic weightloss challenge: http://diet.ronningveien.net/
> Er det slemt av meg å poste dette via et trådløst nett noen har glemt
> å sikre?
Njæh. Morsomt, er det.
--
Asbjørn Ulsberg -=|=- asbj...@hotmail.com
«He's a loathsome offensive brute, yet I can't look away»
Var det jeg syntes også. Også er det litt gøy at det skjedde via ssh
fra pda-en. :) PDA med wifi er bare genialt for en geek.
Spørsmålet er ikke om det er slemt, spørsmålet er om det føles godt.
--
cso, mr. feelgood
Jepp.. :) Det føltes slett ikke galt.
--
Rolf Arne Schulze
Trans-atlantic weightloss challenge: http://tawlc.net/
> Er det slemt av meg å poste dette via et trådløst nett noen har glemt
> å sikre?
>
Hehe, nei det er ikke slemt. :)
Selv sitter jeg her på nett som er stjelt fra en uvitende nabo med 10mbit
fiber i 3mnd nå. :D )
--
Karl S. Løland
Datateknikk student ved HiA teknisk fakultet, Grimstad.