Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Bruserønske

1 view
Skip to first unread message

Thomas Skogestad

unread,
Jan 8, 2007, 3:50:34 PM1/8/07
to
Hvis jeg taster f.eks. epgudes.com ønsker jeg en kort advarsel/melding før
jeg tas direkte til epguides.com. (Hvis det står noe etter slasken skal dette
tas med.)

Dette kan godt være brukerdefinert. Men det hadde vært kjekt med en sentral
database for de mer opplagte tilfellene.

Også kjekt for tilfelle hvor det man egentlig er ute etter har et litt annet
navn. (ae.com -> aetv.com)

--
Thomas Skogestad
Piratkopier dreper
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1590168.ece

Eystein Roll Aarseth

unread,
Jan 9, 2007, 7:57:16 AM1/9/07
to
On 2007-01-08, Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com> wrote:
> Hvis jeg taster f.eks. epgudes.com ønsker jeg en kort advarsel/melding før
> jeg tas direkte til epguides.com. (Hvis det står noe etter slasken skal dette
> tas med.)
>
> Dette kan godt være brukerdefinert. Men det hadde vært kjekt med en sentral
> database for de mer opplagte tilfellene.
>
> Også kjekt for tilfelle hvor det man egentlig er ute etter har et litt annet
> navn. (ae.com -> aetv.com)

Noe i nærheten av det OpenDNS gjør da?
http://www.opendns.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/OpenDNS


PS: Kan være lurt å kikke litt på Paul Vixie's kommentarer først.
(Link nederst på Wikipedia-siden.)

EAa
--
Note to spammers: Don't spam your registrar's abuse guy.
-- Malcolm Staudinger in NANAE, Message-ID:
<1163990166.1...@f16g2000cwb.googlegroups.com>

Thomas Skogestad

unread,
Jan 9, 2007, 10:26:16 AM1/9/07
to
* Eystein Roll Aarseth

| PS: Kan være lurt å kikke litt på Paul Vixie's kommentarer først.
| (Link nederst på Wikipedia-siden.)

nr. 1 forstår jeg ikke (språklig sett)
nr. 2 aner jeg ikke hva betyr (teknisk sett)

Jeg tipper også at han er en av disse personene som mener at lojalitetskort
er onde uten å være i stand til å gi en fornuftig forklaring for dette.
(Annet enn at varene blir dyrere.)

Men jeg syns dette blir veldig overkill. Jeg ønsker ikke å bedrive massevis
av konfigurasjon hver gang jeg skal titte på pronoen min.

--
Thomas Skogestad

0 new messages