--
Kjetil T.
| kult, http://www.noreg.no/miside/ fungerer slik ein skulle forvente --
| men du kjem deg ikkje over til bokmål derifrå :-)
Innglogging defålter til engelsk!
Og PIN-kode ... finner man på skattekortet.
Skattekortet for 2007 ser det ut til. Hmm.
(De kaller fødselsnummer for social security number.)
--
Thomas Skogestad
Kraftig nordlys over Oslo
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/15/486121.html
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/15/486197.html