Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Guggelønske

2 views
Skip to first unread message

Thomas Skogestad

unread,
Jan 10, 2007, 8:43:28 AM1/10/07
to
Kunne man ikke tidligere fjerne domener fra søkeresultatene? Hvor er dette
blitt av? Jeg vil ikke se noe som helst fra nettkatalogen.no, guiden.no,
bedriftsbasen.no eller tilsvarende.

(Og er det mulig å få fjernet sporten fra news.google.no? Hvis jeg prøver meg
på tilpasninger havner jeg straks på den engelske utgaven. Eller så må jeg
være logget ut.)

--
Thomas Skogestad
Why blurring sensitive information is a bad idea
http://dheera.net/projects/blur.php
http://reddit.com/info/xaae/comments

emil engelbrektson

unread,
Jan 10, 2007, 9:28:09 AM1/10/07
to
On Wed, 10 Jan 2007, Thomas Skogestad wrote:

> Kunne man ikke tidligere fjerne domener fra søkeresultatene? Hvor er dette
> blitt av? Jeg vil ikke se noe som helst fra nettkatalogen.no, guiden.no,
> bedriftsbasen.no eller tilsvarende.

søkeord -site:*.bedriftsdatabasen.no -site:*.nettkatalogen.no

funker ijaffal for meg, og skal du kun ha resultater fra et domene dropper
du "-" tegnet foran "site"

> (Og er det mulig å få fjernet sporten fra news.google.no? Hvis jeg prøver meg
> på tilpasninger havner jeg straks på den engelske utgaven. Eller så må jeg
> være logget ut.)

Aner ikke, bruker google kun som søkemotor.


--
emil engelbrektson, emil[a]ewe.no

Thomas Skogestad

unread,
Jan 10, 2007, 9:49:43 AM1/10/07
to
* emil engelbrektson

| søkeord -site:*.bedriftsdatabasen.no -site:*.nettkatalogen.no

Hver jæskla gang. Det er også ganske mange hierarkier jeg vil bli kvitt fra
groups.google.com.

| Aner ikke, bruker google kun som søkemotor.

news.google.no er en søkemøtor.

--
Thomas Skogestad
Med NRK1 i lommen. Nå kan du for første gang laste ned Dagsrevyen, Urix eller
Kulturnytts TV-sendinger til lommeskjermen din. Men videopodkasting har hatt
en trang fødsel i NRK. http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1595281.ece

Thore Harald Høye

unread,
Jan 10, 2007, 10:03:52 AM1/10/07
to
In article <33774293...@bacchus.pvv.ntnu.no>, Thomas Skogestad wrote:
> * emil engelbrektson
>
>| søkeord -site:*.bedriftsdatabasen.no -site:*.nettkatalogen.no
>
> Hver jæskla gang. Det er også ganske mange hierarkier jeg vil bli kvitt fra
> groups.google.com.

Lag ditt eget søkeskjema der du legger inn det du vil ha med hvis søket er
veldig komplisert.

For vanlig søk med noen -site: kan du bruke en slik streng i Opera:
http://www.google.com/search?q=%s+-site:bedriftsdatabasen.no+-site:nettkatalogen.no&num=%i&ie=utf-8&oe=utf-8
så vil det komme med hver gang du bruker g i adressebaren for å søke etter
noe. (Preferences/Search)

Firefox har sikkert en liknende funksjon for hurtigsøk.

Thomas Skogestad

unread,
Jan 10, 2007, 11:42:49 AM1/10/07
to
* Thore Harald Høye

| For vanlig søk med noen -site: kan du bruke en slik streng i Opera:

Selv om Firefox mangler en del funksjonalitet orker jeg ikke lenger bruke
Opera bl.a. uholdbar håndtering av flash og animerte giffer.

(I tillegg forsvinner for mange sider jeg har holdt på med hver gang den
krasjer, derfor droppet jeg Opera helt for ca et halvt år siden. Sånt som
dette er de neppe i stand til å teste i datablader, der testes stort sett
tøv.)

--
Thomas Skogestad
Opera 9 best i test. av Mohammed Sourouri, PC World 10.01.2007 kl. 17:00
Firefox 2 og Internet Explorer 7 parkeres av Norske Opera.
http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=165170

Thomas Skogestad

unread,
Jan 10, 2007, 12:10:42 PM1/10/07
to
* Thomas Skogestad

| Opera bl.a. uholdbar håndtering av flash og animerte giffer.

Giffer er vel greit, det er flash som er håpløst. Flash er greit for
videostreaming men er ellers uønsket.

--
Thomas Skogestad

Jørn Helge B. Dahl

unread,
Jan 10, 2007, 4:50:35 PM1/10/07
to
* Thore Harald Høye <thhoy...@gmail.com>

> Firefox har sikkert en liknende funksjon for hurtigsøk.

1. Lag et søk med alle de -site-ene du vil i Google
2. Lag et nytt bokmerke
3. Høyreklikk på bokmerket for å redigere det
4. Rediger URL-en slik at man fjerner den søkestrengen man brukte og
erstatter med «%s»
5. I feltet for nøkkelord, legg til «g», for eksempel

Så er det bare å Ctrl-L, og skrive «g using firefox quick searches».
For eksempel.

--
Jørn Helge B. Dahl

Stig M. Valstad

unread,
Jan 11, 2007, 2:35:24 AM1/11/07
to
In article <33774361...@bacchus.pvv.ntnu.no>, Thomas Skogestad wrote:
>* Thore Harald Høye
>
>| For vanlig søk med noen -site: kan du bruke en slik streng i Opera:
>
>Selv om Firefox mangler en del funksjonalitet orker jeg ikke lenger bruke
>Opera bl.a. uholdbar håndtering av flash og animerte giffer.

F12, fjern haken foran Enable GIF animation
F12, fjern haken foran Enable plugins.
Funker finfint.
Verre er det at fra verson 7 eller deromkring er ikke <blink>
lenger en no-op.

>(I tillegg forsvinner for mange sider jeg har holdt på med hver gang den
>krasjer, derfor droppet jeg Opera helt for ca et halvt år siden. Sånt som
>dette er de neppe i stand til å teste i datablader, der testes stort sett
>tøv.)

Jeg syns dette har blitt bedre etter hvert. Jeg hadde et
strømbrudd mandag og begge operaene jeg hadde gående (på
hver sin maskin) kom opp der de var. Krasjer sjeldnere
gør den også (den eneste browseren jeg aldri har krasja
er lynx (det er selvfølgelig noen jeg ikke har prøvd også)).

--
Stig M. Valstad

Inspected by #23

Thomas Skogestad

unread,
Jan 11, 2007, 3:46:03 AM1/11/07
to
* Stig M. Valstad

| F12, fjern haken foran Enable GIF animation
| F12, fjern haken foran Enable plugins.

Altfor slitsomt å drive med slikt tull bare fordi Opera ikke har skikkelig
flashblokkering.

| Funker finfint. Verre er det at fra verson 7 eller deromkring er ikke
| <blink> lenger en no-op.

Hm? Det er da ingen sider som bruker blink?

--
Thomas Skogestad

Stig M. Valstad

unread,
Jan 11, 2007, 5:04:37 AM1/11/07
to
In article <33774939...@bacchus.pvv.ntnu.no>, Thomas Skogestad wrote:
>* Stig M. Valstad
>
>| F12, fjern haken foran Enable GIF animation
>| F12, fjern haken foran Enable plugins.
>
>Altfor slitsomt å drive med slikt tull bare fordi Opera ikke har skikkelig
>flashblokkering.

Èn gang er nok.

>| Funker finfint. Verre er det at fra verson 7 eller deromkring er ikke
>| <blink> lenger en no-op.
>
>Hm? Det er da ingen sider som bruker blink?

_Nesten_ ingen.

--
Stig M. Valstad

5,271,009

Thomas Skogestad

unread,
Jan 11, 2007, 5:17:48 AM1/11/07
to
Egen link for "open in new tab/window". (Det som er temmelig slitsomt med
Friefox (Op Opera tror jeg) er at "open in new window" /ikke/ er plassert
langt, langt unna "open link in new tab". (I tillegg er det slitsomt å måtte
høyreklikke og velge riktig fane hele tiden.)

Kjekt for hurtig gjennomgang av flere sider.

--
Thomas Skogestad

Thomas Skogestad

unread,
Jan 11, 2007, 5:18:30 AM1/11/07
to
* Stig M. Valstad

| Én gang er nok.

Frem og tilbake hver gang man trenger flash.

| _Nesten_ ingen.

Hvem er nesten?

--
Thomas Skogestad

Thore Harald Høye

unread,
Jan 11, 2007, 6:13:24 AM1/11/07
to
In article <33774995...@bacchus.pvv.ntnu.no>, Thomas Skogestad wrote:
> * Stig M. Valstad
>
>| Én gang er nok.
>
> Frem og tilbake hver gang man trenger flash.

Man kan stille det pr site, og det er tilgjengelig fra F12-menyen.
Spesielt mye enklere tror jeg det er vanskelig å gjøre det.

Thomas Skogestad

unread,
Jan 11, 2007, 6:14:26 AM1/11/07
to
* Thore Harald Høye

| Spesielt mye enklere tror jeg det er vanskelig å gjøre det.

Det er enklere i Firefox: hvis jeg trenger flash holder det at jeg trykker én
gang.

--
Thomas Skogestad

Jørn Helge B. Dahl

unread,
Jan 11, 2007, 6:27:13 AM1/11/07
to
* Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com>

Ctrl-klikk.

Thomas Skogestad

unread,
Jan 11, 2007, 6:57:56 AM1/11/07
to
* Jørn Helge B. Dahl

| Ctrl-klikk.

Krever bruk av tastatur.

--
Thomas Skogestad

Jørn Helge B. Dahl

unread,
Jan 11, 2007, 7:06:47 AM1/11/07
to
* Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com>

> * Jørn Helge B. Dahl
>
> | Ctrl-klikk.
>
> Krever bruk av tastatur.

Midt-klikk, da.

Thore Harald Høye

unread,
Jan 11, 2007, 7:18:34 AM1/11/07
to
In article <33775028...@bacchus.pvv.ntnu.no>, Thomas Skogestad wrote:
> Det er enklere i Firefox: hvis jeg trenger flash holder det at jeg trykker én
> gang.

Hadde jeg hatt behov for å skru det på og av hele dagen hadde jeg bare
lagt inn en shortcut for det.

Thomas Skogestad

unread,
Jan 11, 2007, 7:41:07 AM1/11/07
to
* Jørn Helge B. Dahl

| Midt-klikk, da.

hrmf.

--
Thomas Skogestad

Odd Einar Aurbakken

unread,
Jan 28, 2007, 10:37:04 AM1/28/07
to
Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com> writes:

> * Jørn Helge B. Dahl
>
> | Midt-klikk, da.
>
> hrmf.

Var det lyden av en Mac-bruker?

--
[-oea]Pq "Urgency is merely a proof of insufficient planning"

Thomas Skogestad

unread,
Jan 28, 2007, 2:06:46 PM1/28/07
to
* Odd Einar Aurbakken

| Var det lyden av en Mac-bruker?

Nei. Har aldri vært Mac-bruker. (Har såvidt brukt Mac noen ganger, men aldri
vært Mac-bruker.)

BruserØnskeUndring: Er det ikke mulig å overstyre alle disse horrible skrift-
og skriftgradvalgene? Lovdata er blitt tilnærmet uleselig etter endringen i
går. Jeg har tidligere prøvd alt mulig rart av innstillinger uten at alle de
stygge sidene blir noe penere.

Se f.eks. http://www.lovdata.no/oll/nl-19600617-001.html

--
Thomas Skogestad

Jørn Helge B. Dahl

unread,
Jan 28, 2007, 3:09:16 PM1/28/07
to
* Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com>

> BruserØnskeUndring: Er det ikke mulig å overstyre alle disse horrible skrift-
> og skriftgradvalgene?

Edit - Preferences - Content - Fonts and colors - Advanced:

Fjern «Allow pages to choose their own fonts, instead of my selections
above».

Voila.

Thomas Skogestad

unread,
Jan 29, 2007, 5:22:03 AM1/29/07
to
* Jørn Helge B. Dahl

| Edit - Preferences - Content - Fonts and colors - Advanced:

Hva slags program er dette?

Fant noe tilsvarende i Firefox 2.

| Voila.

Noen sider ble litt styggere, ellers ingen endring.

--
Well-educated twenty-first-century Americans have been taught that the
Constitution established a "republican" form of government in emphatic
contradistinction to a "democratic" one ... All these well-learned lessons
need to be unlearned ... -- Akhil Reed Amar, America's Constitution p. 276

Jørn Helge B. Dahl

unread,
Jan 29, 2007, 10:13:41 AM1/29/07
to
* Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com>

> * Jørn Helge B. Dahl
>
> | Edit - Preferences - Content - Fonts and colors - Advanced:
>
> Hva slags program er dette? Fant noe tilsvarende i Firefox 2.

Firefox 2.

> Noen sider ble litt styggere, ellers ingen endring.

Edit - Preferences - Content - Fonts and colors - Advanced:

Minimum font size.

Thomas Skogestad

unread,
Jan 30, 2007, 5:55:58 AM1/30/07
to
* Jørn Helge B. Dahl

| Edit - Preferences - Content - Fonts and colors - Advanced:
|

| Minimum font size.

Jeg fant noe tilsvarende i Firefox 2 og økte denne fra 16 til 20.

Ja, noe av de uleselige sidene ble litt mer leselige. (Men overskriftene til
lovene på Lovdata er ikke spesielt pene.)

Nytt ønske: en plugin for Firefox som sender alle åpne sider til Guggel og så
kan jeg gå til Guggel og finne tilbake til sidene jeg hadde åpnet hver gang
enten Firefox eller Windows krasjer. (I dag rebootet Windows da jeg vekket
den fra dvale og alt i Firefox forsvant.)

--
according to a not uncommon belief among Americans, it follows that the
United States is not a democracy but a republic. ... it is, for reasons I
explain in Appendix A, mistaken. -- Robert A. Dahl: How Democratic Is the
American Constitution? (2nd ed., 2003) p. 5

Dag-Erling Smørgrav

unread,
Jan 30, 2007, 6:35:05 AM1/30/07
to
Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com> writes:
> Nytt ønske: en plugin for Firefox som sender alle åpne sider til Guggel og så
> kan jeg gå til Guggel og finne tilbake til sidene jeg hadde åpnet hver gang
> enten Firefox eller Windows krasjer. (I dag rebootet Windows da jeg vekket
> den fra dvale og alt i Firefox forsvant.)

Edit, Preferences, Main, When Firefox starts: Show my windows and tabs
from last time

DES
--
Dag-Erling Smørgrav - d...@des.no

Thomas Skogestad

unread,
Jan 30, 2007, 6:54:39 AM1/30/07
to
* Dag-Erling Smørgrav

| Edit, Preferences, Main, When Firefox starts: Show my windows and tabs
| from last time

Hvor mange ganger skal jeg si at dette ikke virker?

--
Thomas Skogestad
I dag lanseres Windows Vista. Bør du oppgradere, vente eller glemme det?
Vi har spurt ekspertene.
http://forbruker.no/digital/nyheter/data/article1620829.ece

Dag-Erling Smørgrav

unread,
Jan 30, 2007, 9:06:57 AM1/30/07
to
Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com> writes:
> Hvor mange ganger skal jeg si at dette ikke virker?

Synd at det ikke virker for deg. Det virker fint for alle andre.

Morten Wang

unread,
Jan 30, 2007, 12:06:07 PM1/30/07
to
* Thomas Skogestad

> Hvor mange ganger skal jeg si at dette ikke virker?

Du har tilgang til kildekoden. Skriv en fix.

--
Mvh,
Morten

Thomas Skogestad

unread,
Feb 4, 2007, 8:57:19 AM2/4/07
to
* Jørn Helge B. Dahl

| Edit - Preferences - Content - Fonts and colors - Advanced:

Virker ikke. Sidene får stor tekst, men til gjengjeld blir de aller fleste
sidene uleselige pga ekstrem webduhsign hvor tekst ligger oppå tekst.
Lovdatas betalbaser er blitt mer slitsomt å søke i ettersom søkefeltet rett
og slett er skjult. (De la om til mer ekstrem webduhsign forrige lørdag.) Og
det er ikke mulig å få skriften til å bli mindre slik at jeg enkelt kan se
søkefeltet.

--
Thomas Skogestad
Apple apple phone
http://www.google.com/patents?vid=USPATD281686

Thomas Skogestad

unread,
Feb 12, 2007, 4:41:40 AM2/12/07
to
* Thomas Skogestad

| Virker ikke. Sidene får stor tekst, men til gjengjeld blir de aller fleste
| sidene uleselige pga ekstrem webduhsign hvor tekst ligger oppå tekst.
| Lovdatas betalbaser er blitt mer slitsomt å søke i ettersom søkefeltet rett
| og slett er skjult. (De la om til mer ekstrem webduhsign forrige lørdag.)

Ekstremwebduhsignen sprer seg: nå odin.dep.no, eller
http://www.regjeringen.no/ som er det nye navnet.

Sidene insisterer på å vise meg engelsk tekst hele tiden (jeg /har/ valgt
bokmål som foretrukket språk i innstillingene).

Alle gamle dokumenter har forsvunnet/gjemt seg.

http://odin.dep.no/jd/norsk/dok/regpubl/otprp/012001-050106/ved001-bn.html
*skulle* ha vært vedlegg til Ot.prp. nr. 40 (2004-2005) og inneholdt
Convention on Cybercrime.

Nå får man bare forsiden til proposisjonen. Det er ikke mulig å se noe annet
enn forsiden. (Riktignok er det mulig å se PDF-filen.) Må hele tiden velge
*bokmål* for å finne mer. (Krever at du scroller til venstre for å finne
teksten.) De har fått det for seg at du ønsker å se dokumentet på engelsk.

Jeg tror jeg må få meg en mus med sidelengs scrollhjul, skriften er i det
minste leselig, bare man får sett den -- halvparten befinner seg utenfor
skjermbildet.

--
Thomas Skogestad
Registrerte opplysninger om nasjonal varemerkeregistrering: GMAIL
Innehaver: Daniel Giersch
https://217.144.244.48/Vis_patent.aspx?idappl=200412131&domene=V&version=1&tyapplication=

Thomas Skogestad

unread,
Feb 12, 2007, 5:29:28 AM2/12/07
to
* Thomas Skogestad

| Alle gamle dokumenter har forsvunnet/gjemt seg.

Forsvunnet helt, ikke bare gjemt seg:

09.02.07 - (JD) Datakrimutvalet overleverer delutredning II
http://odin.dep.no/jd/norsk/aktuelt/nyheter/012101-210306/dok-bn.html

«Siden eller dokumentet ble ikke funnet / The page or document was not found

I februar 2007 ble regjeringen.no lansert som en videreføring av
Odin-tjenesten. Tjenesten hadde ved overgangen fra Odin gjennomsnittlig en
million besøk per måned og inneholdt ca 300 000 sider og var en av de største
offentlige nettsteder i Norge. Enkelte sider vil ikke finnes etter
overgangen.

Denne siden eller dokumentet ble dessverre ikke funnet. Du kan forsøke å
finne dokumentet ved å benytte deg av søk på regjeringen.no.
[ http://www.regjeringen.no/nb/sok.html?id=86008 ]

Den sentrale redaksjonen er takknemlige for tips om feil i lenker. Å rette
opp feilen blir enklere for oss om du oppgir både den gale adressen og hvor
du fant feilen. Kontakt Departementenes servicesenter ved å sende en e-post
til redak...@dss.dep.no»

http://www.regjeringen.no/NotFound.aspx?url=/jd/norsk/aktuelt/nyheter/012101-210306/dok-bn.html

(Merk at nevnte side er fra *fredag*.)

Etter å søkt etter utvalet fant jeg siden:

http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/pressesenter/pressemeldinger/2007/Datakrimutvalet-overleverer-delutredning-II.html?id=450531

For en fantastisk kortfattet link.

Synd at staten ikke har brukt en eneste krone på å lage et skikkelig nettsted
og stedet ga oppdraget til rotter som lever i kloakknettet i Oslo sentrum.

--
Thomas Skogestad
Registrerte opplysninger om nasjonal varemerkesøknad: GMAIL
Søker: Google Inc
https://217.144.244.48/Vis_patent.aspx?idappl=200505209&domene=V&version=1&tyapplication=

Alf P. Steinbach

unread,
Feb 12, 2007, 8:42:46 AM2/12/07
to
* Thomas Skogestad:

>
> De har fått det for seg at du ønsker å se dokumentet på engelsk.

Telenor har også det problemet. Den tilgjengelige informasjonen er
forskjellig på norsk og engelsk. Og såpass bortgjemt at ingen finner den.

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is it such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing on usenet and in e-mail?

Odd Einar Aurbakken

unread,
Feb 12, 2007, 9:09:23 PM2/12/07
to
Thomas Skogestad <barryg...@gmail.com> writes:

> Jeg tror jeg må få meg en mus med sidelengs scrollhjul, skriften er i det
> minste leselig, bare man får sett den -- halvparten befinner seg utenfor
> skjermbildet.

S} webnissene har f}tt seg nye fine b{rbare med wide-screen skjerm?
"this web page is best viewed with resolution of 1440 x 900"? Jeg
skulle nok ha designet web-sider da jeg hadde 3450 x 900 X-display.

--
[-oea]Pq "Progress (n.): The process through which Usenet has
evolved from smart people in front of dumb terminals
to dumb people in front of smart terminals." (obscurity)

Espen Vestre

unread,
Feb 13, 2007, 4:48:09 AM2/13/07
to
Odd Einar Aurbakken <o...@kolme.ifi.uio.no> writes:

> S} webnissene har f}tt seg nye fine b{rbare med wide-screen skjerm?

Oi! Norsk 7-bits ASCII! *Mimre*! Skal det bli den nye retro-moten iår,
tro? Men jeg synes du bør merke meldingene dine med noe annet enn
"Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1" - skal man være retro
bør man være gjennomført retro ;)

> "this web page is best viewed with resolution of 1440 x 900"? Jeg
> skulle nok ha designet web-sider da jeg hadde 3450 x 900 X-display.

Verdens høyeste website finnes jo allerede
(http://worlds-highest-website.com/), men det er fortsatt mulig å få 5
minutters berømmelse for å lage verdens /bredeste/ website.... tror
jeg...
--
(espen)

Dag-Erling Smørgrav

unread,
Feb 13, 2007, 5:10:23 AM2/13/07
to
Espen Vestre <es...@vestre.net> writes:
> Verdens høyeste website finnes jo allerede
> (http://worlds-highest-website.com/),

Bare synd at det på korrekt engelsk skulle vært "tallest", ikke
"highest" (medmindre den ligger på toppen av Everest)

Kjetil Torgrim Homme

unread,
Feb 13, 2007, 5:24:20 AM2/13/07
to
[Espen Vestre]:

>
> Verdens høyeste website finnes jo allerede
> (http://worlds-highest-website.com/), men det er fortsatt mulig å
> få 5 minutters berømmelse for å lage verdens /bredeste/
> website.... tror jeg...

"Hur brett har du surfat?"
--
Kjetil T.

Keera Ann Fox

unread,
Feb 13, 2007, 10:53:15 AM2/13/07
to
Dag-Erling Smørgrav <d...@des.no> wrote:

> Espen Vestre <es...@vestre.net> writes:
> > Verdens høyeste website finnes jo allerede
> > (http://worlds-highest-website.com/),
>
> Bare synd at det på korrekt engelsk skulle vært "tallest", ikke
> "highest" (medmindre den ligger på toppen av Everest)

Det er nok blitt svært vanlig å bruke "high" i stedet for "tall"
nåtildags. Jeg gjør det selv.

--
Keera in Norway * Think big. Shrink to fit.
http://home.online.no/~kafox/

Thomas Skogestad

unread,
Feb 14, 2007, 12:29:19 PM2/14/07
to
* Alf P. Steinbach

| Telenor har også det problemet. Den tilgjengelige informasjonen er
| forskjellig på norsk og engelsk. Og såpass bortgjemt at ingen finner den.

Regjeringen.no har en kreativ kombinasjon:

De siste NOU-ene er:

NOU 2007: 2
Lovtiltak mot datakriminalitet
(Justis- og politidepartementet, 12.02.2007)

NOU 2007: 1
Meglerprovisjon i forsikring
(Finansdepartementet, 16.01.2007)

NOU 2006 nr. [sic; OED har ganske mye, men ikke dette] 19: Academic freedom
Background for Norway's work on academic freedom, individual rights and
institutional management needs.
(Kunnskapsdepartementet, 07.11.2006)

NOU 2006: 18
Et klimavennlig Norge
(Miljøverndepartementet, 07.11.2006)

http://www.regjeringen.no/nb/dok/NOUer.html?id=1767

--
Thomas Skogestad
Gratis e-post med 2.8GB lagring og mindre spam. Prøv Gmail (BETA) idag.
https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=mail&ltmpl=xena&hl=no

Odd Einar Aurbakken

unread,
Mar 7, 2007, 8:05:09 AM3/7/07
to
Espen Vestre <es...@vestre.net> writes:

> Oi! Norsk 7-bits ASCII! *Mimre*! Skal det bli den nye retro-moten iår,
> tro? Men jeg synes du bør merke meldingene dine med noe annet enn
> "Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1" - skal man være retro
> bør man være gjennomført retro ;)

Det var ikke noe forsøk på å være retro, har bare ikke gjort så mye
med denne PC-en enda, disse PC-greie er litt nytt for meg...
Planer om } installere Solaris, så skal jeg vel få skikk på sakene,
en uke jeg har mye tid.

0 new messages