Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Telenor Privat

0 views
Skip to first unread message

Terje Alte

unread,
Dec 1, 1998, 3:00:00 AM12/1/98
to
Det må da kunne gå an å sette kompetente folk til å selge abbonementer
slik at man slipper å rive av seg alt håret.. Mulig at jeg har en svak
stemme, men den er ikke svakere enn at kjerringa må være døv for å ikke
høre hva jeg sier.

"To abbonementer, nei det er ikke mulig det." Mulig det kjerring, men
hvorfor i helvete sender dere meg regniger for to da?

Terje.
--
"It says he made us all to be just like him. So if we're dumb, then
god is dumb, and maybe even a little ugly on the side."
-- Frank Zappa

Bjorn Tore Sund

unread,
Dec 1, 1998, 3:00:00 AM12/1/98
to
In article <m2emqk5...@alte.maxware.no>, Terje Alte wrote:
>"To abbonementer, nei det er ikke mulig det." Mulig det kjerring, men
>hvorfor i helvete sender dere meg regniger for to da?

Det faktum at det ikke er mulig å ha to abonnementer betyr da
vitterlig ikke at det ikke går an å få (og betale) to regninger.

Bjørn, som vet (sukk)
--
Bjoern Tore Sund
It's a mad, mad world.
bjo...@infotek.no I fit.
http://www.ii.uib.no/~bjornts/

Terje Alte

unread,
Dec 2, 1998, 3:00:00 AM12/2/98
to
[Bjorn Tore Sund]

|
| Det faktum at det ikke er mulig å ha to abonnementer betyr da
| vitterlig ikke at det ikke går an å få (og betale) to regninger.

Forundrer meg ikke, men jeg fikk da omsider banket inn i det håpløse
mennesket fra kritt og jura at jeg faktisk hadde to og at jeg ville
si opp det ene og flytte det andre...

0 new messages