"To abbonementer, nei det er ikke mulig det." Mulig det kjerring, men
hvorfor i helvete sender dere meg regniger for to da?
Terje.
--
"It says he made us all to be just like him. So if we're dumb, then
god is dumb, and maybe even a little ugly on the side."
-- Frank Zappa
Det faktum at det ikke er mulig å ha to abonnementer betyr da
vitterlig ikke at det ikke går an å få (og betale) to regninger.
Bjørn, som vet (sukk)
--
Bjoern Tore Sund
It's a mad, mad world.
bjo...@infotek.no I fit.
http://www.ii.uib.no/~bjornts/
Forundrer meg ikke, men jeg fikk da omsider banket inn i det håpløse
mennesket fra kritt og jura at jeg faktisk hadde to og at jeg ville
si opp det ene og flytte det andre...