Det var nok å kjøre forbi.
Køene var enorme. Gadd ikke å stå i kø
Så nå må jeg nok klare meg uten duppedingsene.
Håkon
(Forsatt pc-løs)
>Hadde tenkt å handle meg duppedingser ifm flyttesalget til
>Datavarehuset.
>Det var nok å kjøre forbi.
>Køene var enorme. Gadd ikke å stå i kø
>Så nå må jeg nok klare meg uten duppedingsene.
Vær *glad* du ikke gadd å stikke innom. Jeg sto SEKS faens timer i kø før jeg
slapp inn; hvor var alle 17 tommerne, de gratis 486ene, dritbillige
powerbookene, etc da? Jeg så en bil med kanskje 10 15 tommere, jeg tror
firmaer stakk av med det meste av godsakene.
Ellers var overhodet ikke alt billig på "salget". P133 for 15k, blekkskrivere
uten drivere, esker eller manualer dyrere enn på elkjøp, etc.
Jeg kjøpte et par multimediahøytalere til 20 spenn.
Markus, fortsatt uten linux-boks
--
Jesus was batman | Finger: mar...@gyda.hiof.no