Ødelagt bukse.

Terje Henriksen

Nå har en av mine fritidsbukser fått et lite hull bak, akkurat som et
par andre bukser jeg har brukt tidligere.

Jeg har "sett" noen som går kledt som jeg gjør, så jeg lurer på om en
slik person er en som klør seg så mye bak at han klør hull i buksene
sine og låser seg inn hos meg og bytter tilsvarende av mine bukser med
sine, eller at en psykologiprofessor gjør det for ham.

Det kan jo også hende at det er professoren selv som skraper hull i mine
bukser etter at jeg har brukt dem en stund. En DNA undersøkelse av
buksene mine vil kunne avsløre sannheten.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes