Treningsterror.

Terje Henriksen

Mens jeg var bak huset tidligere i dag, kom det er par menn bak huset.
De lignet Avid Raja og stortingspresidenten. Da jeg la meg på
Bråsterk-benken for å ta noen drag, kom han som lignet
stortingspresidenten og skulle til å legge seg oppå meg, men jeg svidde
rompa hans så han hoppet av. Litt senere kom han tilbake og jeg fikset
et lite hjerteproblem som han hadde.

Før jeg la meg på benken for å ta det siste draget, "så" jeg at noen kom
rundt hjørnet på nabohuset for å "ta" meg. En av dem datt da jeg prøvde
dem med Herrens hånd, og da jeg la meg på benken, kom en fyr og la en
ring rundt halsen min. Jeg fikk fjernet den og en til, men ante at dette
var en test og at de senere skulle legge en tykk metallring rundt halsen
min.

Jeg fant i ånden et lager med mange slike ringer som de trolig skulle
bruke til å gjøre folk til slaver, så jeg brukte Herrens hånd til å
smelte dem fast i hverandre.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes