Geir Hongrø - DISRUPTIVE TROLL WARNING

3 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Arve Kirkevik

oläst,
12 jan. 2003 18:33:092003-01-12
till

Jeg må bare gi meg ende over hvor mange tullinger som biter på trollingen
til Geir Hongrø. Gang på gang ser jeg det svermer av tusseladder som
faktisk tror han _har_ alle disse absurde meningene, og tror han er
fullstendig korka.

Beklager, gutter. Det er _dere_ som er dumme, som i det hele tatt *gidder*
å debattere noenlunde seriøst med denne støysenderen. Han sitter fremfor
tastaturet og _ler_ for hver idiot som biter på sludderet hans, og
_tar seg tid til_ å svare på det.

Det er _deres_ skyld at denne drittsekken er og blir den største sprederen
av vås på news, jf.
http://home.online.no/~vidaandr/news/trafikk/0204/no.trafikk.B.users.articles.html

2. Geir Hongrø 1949 (1336)
3. Geir Hongro 1826 (1196)

Legger man sammen postingene på andre- og tredjeplass (ettersom hans
endring av From-felt rotet til statistikken), gjør dette ham til den
største flooderen vi har i no.*, og det er alle tullingene som tar
meningene hans på alvor i den grad at de går inn i seriøse debatter med
ham som er skyld i dette.

Se resten av newsstatistikken her:
http://home.online.no/~vidaandr/news/trafikk/

Ellers må jeg si at politikk-gruppene er det største lavmål vi har i hele
hierarkiet, både på grunn av Hongrø og idiotene som biter på
tøysemeldingene hans, og alle de repeterende papegøyene som har vært like
forbanna ensporet i hver jævla posting de har gulpet fra seg i hele tiden
de har vært på news. *Ingen* nye temaer, *ingen* som klarer å fornye
språkbruken og retorikken, og skrive på en interessant måte, bare det
samme _forpulte_ lavpannede _gnålet_ om kapitalisme/sosialisme og
innvandring hele tiden. Har dere ikke annet i hodet? Har dere noe i hodet
i det hele tatt? Jeg tror ikke det. Bare ha det så godt, og fortsett å
være underholdningskaninene til supertrollet Geir Hongrø.

Mads Petersen

oläst,
12 jan. 2003 19:07:012003-01-12
till
Arve Kirkevik wrote:
> Ellers må jeg si at politikk-gruppene er det største lavmål vi har
> i hele hierarkiet...

AOL
Mest for å spørrre: Si meg, er du involvert i War FTP Daemon? (La
merke til domenet -.)

mp

Geir Hongro

oläst,
12 jan. 2003 20:50:132003-01-12
till

"Arve Kirkevik" <ar...@jgaa.com> skrev i melding

> Det er _deres_ skyld at denne drittsekken er og blir den største sprederen
> [...]

Men når det gjelder kryssposting så stiller vi to faktisk nesten likt.
Tankekors...??

Geir Hongrø

Hoohoo Haahaa

oläst,
12 jan. 2003 21:25:342003-01-12
till
>Jeg må bare gi meg ende over hvor mange tullinger som biter på trollingen

Hoohoohooooooo...!
Haahaahaaahææhæææææ!!!!
Høhøhøhøøøøøøøøøøø!!

Arve Kirkevik

oläst,
12 jan. 2003 21:28:132003-01-12
till
Mads Petersen wrote:

>Mest for å spørrre: Si meg, er du involvert i War FTP Daemon?

Nei. Men jeg har fått mailkonto hos og VPN til jgaa.com, og webområde
under fuck-the-law.org, http://arki.fuck-the-law.org [1]
så jgaa fungerer sånn sett som en ISP for meg.

[1]
Det er vel å merke uavhengig av http://www.fuck-the-law.org og er ikke
linket sammen.

Haavard Gråtopp

oläst,
14 jan. 2003 17:35:122003-01-14
> [...]

> _tar seg tid til_ å svare på det.
>
> Det er _deres_ skyld at denne drittsekken er og blir den største sprederen

Helt enig i dette! Geir-trollet har faktisk greid å ødelegge omtrent alt av tilløp til
konstruktiv debatt rundt innvandring på njus, men han kunne selvsagt ikke greid
det alene.

Når det gjelder slik, skal vi si tredjegrads trolling, så mener jeg hets og alle andre
verbale virkemidler bør være tillatte. Det er uakseptabelt at en person skal ødelegge
kun for å ødelegge slik som han gjør, og en slik person fortjener ikke å bli beskyttet
av vanlige regler for høflighet.

HG

Paul Engeset

oläst,
14 jan. 2003 18:40:492003-01-14
till
Haavard Gråtopp <abad...@hotmail.co.uk> wrote:

> [...]
> av tilløp til konstruktiv debatt rundt innvandring på njus, men han kunne

Nå er innvandring noe det er vanskelig å få til en konstruktiv debatt om
uansett, pga. fastlåste meninger på begge sider. Det er nesten ingenting
jeg synes er mindre interessant enn innvandringsdebatt, iallfall på
news.

> [...]
> at en person skal ødelegge kun for å ødelegge slik som han gjør, og en
> slik person fortjener ikke å bli beskyttet av vanlige regler for

Slikt er uansett bortkastet på Geir Hongrø, og jeg kan ikke skjønne at
det kan være noe tilfredsstillende å hetse ham, siden han overhodet ikke
lar seg affisere av det. Edvin Vik er også en person som selv har stilt
seg utenfor saklig debatt, og dermed ikke fortjener å bli beskyttet av
vanlige regler for høflighet - han er til og med verre enn Hongrø, siden
han bare slenger ut psykopatbeskyldninger i hytt og vær. Og han er mye
mer tilfredsstillende å tyne, siden han reagerer som et menneske, og
ikke som en... vel, som en psykopatrobot :)
--
Paul

Geir Hongro

oläst,
14 jan. 2003 19:13:542003-01-14
till

"Paul Engeset" <pau...@online.no> skrev i melding

> Nå er innvandring noe det er vanskelig å få til en konstruktiv debatt om
> uansett, pga. fastlåste meninger på begge sider.

Innvandring burde egentlig være ytterst enkelt å få en konstruktiv debatt
om, ettersom det er så åpenbart hvilken side som har moralsk rett og hvilken
side som har moralsk feil.

En må bare eliminere rasistene.

Geir Hongrø

Haavard Gråtopp

oläst,
14 jan. 2003 19:17:382003-01-14
till

"Geir Hongro" <geir...@onlinenospam.no> skrev i melding news:5J1V9.11059$CG6.1...@news4.e.nsc.no...

Jada, veldig provosernde, din feite gris. Kan du ikke få deg noen lekekamerater
så du slipper å oppføre deg så patetisk når du søker kontakt med andre ?

Geez.

HG

Haavard Gråtopp

oläst,
14 jan. 2003 19:58:242003-01-14
till

> Nå er innvandring noe det er vanskelig å få til en konstruktiv debatt om
> uansett, pga. fastlåste meninger på begge sider.

Vi snakker om den største folkevandringen i historisk tid her i landet, en
hendelse som uansett utfall kommer til å få enorm betydning for framtiden vår.
Selv om den debatten kan være tråkig noen ganger, så er den så viktig at den
må tas likevel.

Det at et lite antall aktive hardlinere stort sett mener det samme som de alltid har
gjort er jo ikke akkurat noe spesielt for denne debatten. En del reflekterte og
åpne debattanter har også skiftet syn mens jeg har vært her, husker for eksempel
det [ han fyren ] sa etter debatten om IQ&TWON. Sånn i grove trekk iallefall. I
tillegg er det mange som hopper ned fra gjerdet og sier hva de mener om
innvandring nå som konsekvensene har blitt såpass store og tydelige ( iallefall her
i Oslo ).

> Slikt er uansett bortkastet på Geir Hongrø, og jeg kan ikke skjønne at
> det kan være noe tilfredsstillende å hetse ham, siden han overhodet ikke
> lar seg affisere av det.

Det er ikke for å få noen tilfredstillelse av det jeg hetser han en gang iblant, men
i den hensikt å få han til å slutte å ødelegge debattene på njus.

Når det gjelder hvor mye han lar seg affisere av det, så er jeg enig i at det ikke
virker som om det er så mye. Men dette blir et spørsmål om mengde, og får han
nok dritt slengt mot seg av en stor nok andel av njussamfunnet, så regner jeg
med at det kan ha en viss effekt.

> [...]
> mer tilfredsstillende å tyne, siden han reagerer som et menneske, og
> ikke som en... vel, som en psykopatrobot :)

Hehe... bra du har lært noe av å diskutere med hr. Vik :-) Ellers så er jeg enig i
at andre folk kan være en PITA om man får dem i vrangstrupen, men det blir
likevel en helt annen greie. De kan lett fitreres ut eller bare ignoreres om man
ikke liker det de sier, og så er problemet borte. Noe må man tross alt tåle av
ting man misliker uten å tilte helt.

Problemet med superaktive troll som GH, er at når de spyr ut over hundre
meldinger hver dag på begrensede områder i små njussamfunn som
no.*-hierarkiet og de blir besvart, så betyr det at debatten blir fullstendig
sabotert, enten man leser meldingene hans eller ikke. Da er det ikke lenger
et spørsmål om å måtte tåle å lese infantile meldinger en gang iblant, men et
spørsmål om man i det hele tatt skal ha en debatt om visse ting.

HG

Gla.

oläst,
15 jan. 2003 05:28:022003-01-15
till
On Wed, 15 Jan 2003 00:40:49 +0100, pau...@online.no (Paul Engeset)
wrote:

Kutt......

> [...]
>uansett, pga. fastlåste meninger på begge sider. Det er nesten ingenting
>jeg synes er mindre interessant enn innvandringsdebatt, iallfall på

Dette er korrekt, men jeg må nok modifisere din uttalelse noe:

De som ønsket og ønsker innvandringen velkommen, hadde og har ingen
forusetninger eller bakgrunn om du vil, for dette. Man antok - og
antar fortsatt - at et multikulturelt Utopia vil fungere her, til
tross for at det har slått feil alle steder hvor man har slike
samfunn. ( Amerika holdes sammen av ren og skjær nødvendighet, ikke
fordi svarte liker hvite og gule, o.s.v..)

Nåvel, vi har altså på den ene siden mennesker som tufter sin
argumentasjon på hva de antar er korrekt og fordi de utgjør flertallet
p.t., så har de også makten, dvs de kan påtvinge de øvrige sin
oppfatning om saken - hvilket er blitt, og fortsatt blir gjort.

Merk dette - man legger grunnen til rette for et samfunn man ikke aner
hva vil bringe i fremtiden, samtidig som man effektivt undertrykker
opposisjonelle oppfatninger.

I beste fall er innvandringen et risikoforetagende med uante
konsekvenser, i verste fall er den nordmenns viss død.

På den andre siden har vi oss som utgjør mindretallet, dvs
partioter, nasjonalister og folk som er glade i et Norge for nordmenn,
samt mennesker som ved bruk av ren intelligens og observasjonsevne ser
hvor det bærer hen.

Vi har støtte for vårt syn i historien, i de gjerninger som utføres av
de fremmede i vårt land, i den utvikling som finner sted i
multikulturelle samfunn ellers og i alle hensyn til miljø, økologi,
og selvsagt ressurshensyn.
Jeg sier med vilje ikke "kulturhensyn", o.a..

Såvidt jeg kan forstå har vi ingen mulighet til å "debattere" på
motpartens betingelser fordi mens vi har et bastant grunnlag i
fakta, har motparten intet grunnlag overhodet - annet enn egne
oppfatninger av hvordan verden skal bli i fremtiden.

Et slikt utgangspunkt hvor vår motpart helt unnlater å ta hensyn til
de fakta vi legger frem og til egen mangel på støtte i fakte, kan
bare føre til den situasjonen du ellers korrekt peker på:

En fastlåst debatt.

I tillegg kommer det faktum at de innvandringskåte tok i bruk og
fortsatt anvender skjellsord som har lite om noe med debatten å gjøre.
Av og til blir det for fristende også for oss å svare på tiltale.

Georg Lavik.

Geir Hongro

oläst,
15 jan. 2003 06:18:562003-01-15
till

"Haavard Gråtopp" <abad...@hotmail.co.uk> skrev i melding

> [...]
et
> spørsmål om man i det hele tatt skal ha en debatt om visse ting.

Det er viktig å ødelegge enhver "saklig" debatt som tar til sikte å hetse
våre nye landsmenn. Enkelte typer meninger skal bare ikke få lov å fremstå
som "seriøse" eller "saklige". SKIFT MENING!!!!!!!

Geir Hongrø

Haavard Gråtopp

oläst,
15 jan. 2003 07:08:112003-01-15
till

"Geir Hongro" <geir...@nospam.online.no> skrev i melding news:xsbV9.11139$CG6.1...@news4.e.nsc.no...

> Det er viktig å ødelegge enhver "saklig" debatt som tar til sikte å hetse
> våre nye landsmenn. Enkelte typer meninger skal bare ikke få lov å fremstå
> som "seriøse" eller "saklige". SKIFT MENING!!!!!!!

Hva får deg til å tro at ett komplett null som deg har noen som helst innvirkning
på det et tenkende menneske som meg mener ?

HG

Geir Hongro

oläst,
15 jan. 2003 14:24:522003-01-15

> Hva får deg til å tro at ett komplett null som deg har noen som helst
innvirkning
> på det et tenkende menneske som meg mener ?

Det der er et ganske tåpelig utsagn når en vet at det blant nordmenn med
høyere utdanning nesten ikke finnes noen som helst motstand mot
fremmedkulturell innvandring til landet. Det er de som har _minst_
utdanning - og som altså vet minst - som er skeptiske.

Geir Hongrø

Glenn Ove Bryni

oläst,
16 jan. 2003 15:37:082003-01-16
till

"Geir Hongro" <geir...@nospam.online.no> skrev i melding

Du er så utrolig fjærn!
De høyt utdannede/rike bor kanskje ikke der hvor det er mest innvandrere,
mens vi som ikke har så god utdannelse/god råd bor der hvor det er en del
innvandrere.

Men dette forstår ikke du eller vil ikke forstå.

Hadde vært artig og flyttet noen av de godt utdannede "vennene" dine til
"getto" strøkene hvor det er masse innvandrere. Da skulle vi ha sett hvor
lang tid det hadde tatt før de hadde skiftet mening.

Jeg hadde innvandrere til naboer før og de tok lekene til ungene mine og
masse ble ødelagt og de var ute til 23-00 om natten nesten hver eneste
kveld, og de hadde altid masse folk på besøk så det kunne smelle i dørene
1-2 på natten. Er ikke noe særlig gøy å kjøpe noe nytt til en av ungene som
naboene tar i bruk uten å spørre og det blir ødelagt i løpet av noen dager,
og "prøv" å få penger ut av noen slike, da hadde det grodd mose på meg før
jeg hadde fått noe.

Men du som nesten ikke har betalt noe skatt og som sikkert har arvet noe av
rike foreldre har vel aldri bod slik......?

Glenn

Det er en grunn til at de m

Hugo San Policarpo

oläst,
16 jan. 2003 15:55:062003-01-16
till
Glenn Ove Bryni wrote:

| Du er så utrolig fjærn!

| Men du som nesten ikke har betalt noe skatt og som sikkert har

| arvet noe av rike foreldre har vel aldri bod slik......?

Saa vidt jeg vet, er Hongrö omtrent det lengst borte jeg kan komme
paa fra en som er rik og bor flott. Han bor vel ute paa Siggerud
utenfor Oslo fortsatt, for det jeg vet.

Altsaa ikke det man normalt anser som et "statusströk" :-)

Han _har_ bare disse oppfatningene etter veldig mange aar paa
Blindern. Det som kan endre slike holdninger, er vel först og fremst
det at man kommer seg ut i arbeidslivet og maa begynne aa ta ansvar
for sitt eget liv uten aa kunne leve paa studielaan.

Akkurat _det_ har nok endret holdninger hos mange radikalere.

--

Hugo

Recuerda que a veces el silencio es la mejor respuesta.

Rolf Marvin Bře Lindgren

oläst,
16 jan. 2003 17:21:052003-01-16
till
[Hugo San Policarpo]

men ikke alle.

--
Rolf Lindgren http://www.roffe.com/
ro...@tag.uio.no

Geir Hongro

oläst,
16 jan. 2003 19:06:482003-01-16
till

"Glenn Ove Bryni" <gbr...@online.no> skrev i melding

> [...]
> mens vi som ikke har så god utdannelse/god råd bor der hvor det er en del

Det er faktisk ikke de av de høyt utdannede som tjener mest (og som dermed
bor best) som er mest positive til innvandring. Alle de akademikerne som bor
på Grünerløkka og Vålerenga f.eks., de ser masse innvandrere hver dag.

Geir Hongrø

Paul Engeset

oläst,
16 jan. 2003 20:42:192003-01-16
till
Glenn Ove Bryni <gbr...@online.no> wrote:

> Hadde vært artig og flyttet noen av de godt utdannede "vennene" dine til
> "getto" strøkene hvor det er masse innvandrere. Da skulle vi ha sett hvor
> lang tid det hadde tatt før de hadde skiftet mening.

Pøh. Det bor da massevis av folk med høy utdannelse på østkanten.
Akademikere er ikke nødvendigvis rike og bosatt på vestkanten. Og jeg,
som har bodd forskjellige steder på østkanten siden 1986, og på Tøyen de
siste sju-åtte åra, skjønner ikke hvorfor det skal være så fælt med
innvandrere, og hvorfor man skal bli mer motstander av innvandring av å
bo her. Du snakker tull. Så vidt jeg vet, er innvandringsmotstanden
størst i områder i Norge hvor det bor få innvandrere.
--
Paul

Geir Hongro

oläst,
17 jan. 2003 10:06:592003-01-17

> [...]
> bo her. Du snakker tull. Så vidt jeg vet, er innvandringsmotstanden
> størst i områder i Norge hvor det bor få innvandrere.

Den er størst i områder der hvor det bor få innvandrere, slik at folk har
lite kontakt med innvandrere i hverdagen, men hvor de allikevel bor såpass
nær områder med stor innvandrerandel slik at de _ser_ innvandrere uten å
kjenne dem.

Her på Siggerud f.eks., har vi knapt nok innvandrere i det hele tatt, men
det er veldig høy FrP-andel her, fordi folk stort sett pendler til Oslo og
ser innvandrere rundt seg, innvandrere som de ikke har noen kontakt med i
det daglige og derfor kun betrakter "fra utsiden".

Geir Hongrø

Ųistein Hauge

oläst,
17 jan. 2003 10:17:292003-01-17
till
*Geir Hongro

Og hvorfra er det du betrakter dem?

--
Øistein Hauge
"'Begin at the beginning,' the King said, gravely, 'and go on till you

Geir Hongro

oläst,
18 jan. 2003 18:03:262003-01-18
till

"Øistein Hauge" <oistei...@hotmail.com> skrev i melding

> *Geir Hongro
>
> Og hvorfra er det du betrakter dem?

Har ikke mye kontakt med innvandrere i det daglige jeg heller, men vi
akademikere klarer stort sett å heve oss litt over vanlige folks fordommer.

Geir Hongrø

Terje Johan Abrahamsen

oläst,
18 jan. 2003 18:21:242003-01-18
till

"Geir Hongro" <geir...@nospam.online.no> wrote in message

Hva er definisjonen på en akademiker? Hvor mange vekttall må man ha
gjennomført? Noen karakterkrav?

Alpha

oläst,
19 jan. 2003 04:38:162003-01-19
till
On Mon, 13 Jan 2003 00:33:09 +0100, Arve Kirkevik <ar...@jgaa.com>
wrote:

>de har vært på news. *Ingen* nye temaer, *ingen* som klarer å fornye

Tøv. Les tråden om arkitekter på no.samfunn.politikk. Det var nytt
tema jeg startet og fikk bra respons (nesten 200 postinger)

Geir Hongro

oläst,
19 jan. 2003 09:54:552003-01-19
till

"Terje Johan Abrahamsen" <ter...@mailandnews.com> skrev i melding

Egentlig er det nok å ha bestått Artium på videregående for å ha de
nødvendige kunnskapene om samfunnet. Men da må man ha hatt allmennlinja,
ikke en eller annen yrkeslinje uten det man trenger av teori.

Geir Hongrø

Glenn Ove Bryni

oläst,
19 jan. 2003 11:15:362003-01-19
till

"Geir Hongro" <geir...@nospam.online.no> skrev i melding

"Vi akademikere klarer stortset å heve oss over vanlige folks
ordommer." -Geir Hongrø-

Så du/dere hever dere over vanlige folk? Er det ikke det Hitler gjorde også,
heve seg over andre folk?

Du prøver å fremstå som så veldig prektig og bedre en alle andre, men i
virkligheten er det bare synd på deg.

Vi med ikke så bra utdannelse har jo ikke det fine synet som du har på
verden, og vi er så klart dummere en alle andre og klarer ikke å tenke selv.
Takk og lov at vi har slike som deg Geir som kan tenke for oss!

Glenn Ove Bryni

Terje Johan Abrahamsen

oläst,
19 jan. 2003 13:04:552003-01-19

> [...]
> nødvendige kunnskapene om samfunnet. Men da må man ha hatt allmennlinja,
> ikke en eller annen yrkeslinje uten det man trenger av teori.

Så hva du her sier er at en akademiker ikke nødvendigvis trenger utdannelse,
men må ha riktige meninger og politisk korrekte holdninger? Så stort sett
rubbel og bit som stemmer SV ville du klassifisere som "akademiker", mens
for meg er det aldri noe håp, selv om jeg har nok vekttall til å utkonkurere
de fleste?

Geir Hongro

oläst,
20 jan. 2003 07:10:062003-01-20

> "Geir Hongro" <geir...@nospam.online.no> wrote in message

> Så hva du her sier er at en akademiker ikke nødvendigvis trenger
utdannelse,
> men må ha riktige meninger og politisk korrekte holdninger?

Det får man hvis man leser nok humanistfag.

Geir Hongrø

Paul Engeset

oläst,
20 jan. 2003 07:39:382003-01-20
till
Geir Hongro <geir...@nospam.online.no> wrote:

> "Terje Johan Abrahamsen" <ter...@mailandnews.com> skrev i melding

> Det får man hvis man leser nok humanistfag.

Folk som har forlest seg på humanistfag _tror_ ofte at utdannelsen deres
gjør dem mer kompetente enn mindre utdannede til å uttale seg om
politikk og samfunn, men det er selvsagt bare tull. Andelen krampe- og
kvasi-intellektuelle er sannsynligvis høyere blant humanister enn de
fleste andre grupper. Du er jo et utmerket eksempel på en som virkelig
kunne ha trengt litt samfunnsfag i fagkretsen. Ta et grunnfag i
statsvitenskap, så lærer du i det minste litt elementær demokratiteori.
Der kunnskapene dine om demokrati og ytringsfrihet skulle ha vært, er
det bare et gapende hull. Det er ikke det eneste gapende hullet du har
på innsiden av skallen din, men jeg synes det er et av de første du bør
fylle igjen, hvis du skal fortsette å eplekjekt uttale deg om ting på en
politikk-gruppe.
--
Paul

Svara alla