Homobeviset.

Terje Henriksen

Noen sa tidligere at de skulle bevise at jeg er homo.

I dag "hørte" jeg en fyr, muligens psykolog, si at han glemte
tannbørsten sin inne hos meg, en løgn for å få folk til å tro at vi har
et forhold. Det har aldri vært noen psykolog inne hos meg når jeg har
vært hjemme.

Tidligere har jeg funnet underbukser størrelse large i skapet mitt. Jeg
bruker medium. Ei underbukse som var revnet var plutselig i orden. Noen
sa at de ville ha mitt DNA på sine underbukser, sikkert for å plante
falske beviser.

I dag "hørte" jeg også at politiet avviste underbuksebeviset.

--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes