Har noen her noe erfaring med bruk av Porsche 911 på vinterføre ? Alle
kommentarer er velkommene..
Vegard
'84 Carrera
Mike
"Vegard Sagbakken" <vegard.s...@adcomdata.no> wrote in message
news:eOZD7.7414$pK1.1...@juliett.dax.net...
Det hørtes jo ut som om det kunne bli vanvittig morsomt:-)
--
Det er ikke over før den fete damen synger!
Bil til salgs: url:http://home.monet.no/~gmg/bil
Det går fint det. Det er ikke en utpreget vinterbil med tanke på
kjøreegenskaper, men når du har kjørt litt med bilen på glatta og blir vant
til hvordan den oppfører seg så er det ikke noe problem.
Jan
'84 Carrera
>Hei,
>
>Har noen her noe erfaring med bruk av Porsche 911 på vinterføre ? Alle
>kommentarer er velkommene..
Sjekk ut no.teknologi.bil, der går det ein tråd om akkurat same emnet.
Spør du meg puttar du den i garasja di til sumaren kjem.
ja til ølsykkel
Hans Petter
Omega B Caravan 2.5 V6
VW Caddy
Vegard Sagbakken <vegard.s...@adcomdata.no> skrev i
meldingsnyheter:eOZD7.7414$pK1.1...@juliett.dax.net...