Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

911 på vinteren

61 views
Skip to first unread message

Vegard Sagbakken

unread,
Oct 31, 2001, 4:11:38 PM10/31/01
to
Hei,

Har noen her noe erfaring med bruk av Porsche 911 på vinterføre ? Alle
kommentarer er velkommene..


Vegard
'84 Carrera


Michael Sørensen

unread,
Oct 31, 2001, 7:11:27 PM10/31/01
to
Putt den i en garasje og la den bli der til snøen forsvinner igjen. En slik
bil burde ikke grises til med snø og salt.

Mike

"Vegard Sagbakken" <vegard.s...@adcomdata.no> wrote in message
news:eOZD7.7414$pK1.1...@juliett.dax.net...

Gard Guldhav

unread,
Nov 1, 2001, 6:37:08 AM11/1/01
to
> Har noen her noe erfaring med bruk av Porsche 911 på vinterføre ? Alle
> kommentarer er velkommene..

Det hørtes jo ut som om det kunne bli vanvittig morsomt:-)

--
Det er ikke over før den fete damen synger!
Bil til salgs: url:http://home.monet.no/~gmg/bil


Jan Guttormsen

unread,
Nov 1, 2001, 8:06:14 AM11/1/01
to

"Vegard Sagbakken" <vegard.s...@adcomdata.no> wrote in message
news:eOZD7.7414$pK1.1...@juliett.dax.net...


Det går fint det. Det er ikke en utpreget vinterbil med tanke på
kjøreegenskaper, men når du har kjørt litt med bilen på glatta og blir vant
til hvordan den oppfører seg så er det ikke noe problem.


Jan

'84 Carrera


Trond-Arve Hjelle

unread,
Nov 2, 2001, 3:14:03 PM11/2/01
to
Wed, 31 Oct 2001 21:11:38 GMT, skreiv "Vegard Sagbakken"
<vegard.s...@adcomdata.no> :

>Hei,
>
>Har noen her noe erfaring med bruk av Porsche 911 på vinterføre ? Alle
>kommentarer er velkommene..

Sjekk ut no.teknologi.bil, der går det ein tråd om akkurat same emnet.

Spør du meg puttar du den i garasja di til sumaren kjem.

Hans Petter

unread,
Nov 3, 2001, 1:35:45 PM11/3/01
to
Den kjente danske F3 verdensmesteren Torkil Thyrring testet en 911 4x4 på
vinterføre for tv3 engang...
Han sa det er som å prøve å kaste en slegge med skaftet først:-)

ja til ølsykkel
Hans Petter
Omega B Caravan 2.5 V6
VW Caddy


Vegard Sagbakken <vegard.s...@adcomdata.no> skrev i
meldingsnyheter:eOZD7.7414$pK1.1...@juliett.dax.net...

0 new messages