You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Kona mi er med meg i ånden nesten hele tiden. Hvordan kan noen da stole
på løgnene til psykologiprofessorer og likesinnede og tro at hun er
deres kone? De må jo ha mangelfullt utviklede sjelsevner.
Noen likesinnede tror visst at de kan stjele andres koner og gi dem til
gudsforlatte parasitter som "trenger" dem for å kunne eksistere.
Ekteskap er ikke slaveri eller omsorgsarbeid. Ekteskap skal være
kjærlighet. Noen ser altså på kvinner som slaver som de kan stjele og gi
til hvem de vil uten å bry seg om hva kvinnene mener.
Typisk utsagn fra disse idiotene er: "Han Jensen skal ha ho".