Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Si meg er folk helt bekymringsløse

1 view
Skip to first unread message

Per Andresen

unread,
Nov 5, 2005, 5:55:25 AM11/5/05
to
Har ikke sett ei posting på flere dager og det
bekymrer meg.
*Per


Anne Lise Hovdal

unread,
Feb 10, 2008, 5:48:27 PM2/10/08
to

"Per Andresen" <fa...@fake.fake> skrev i melding
news:xc0bf.7437$qE.16...@juliett.dax.net...

> Har ikke sett ei posting på flere dager og det bekymrer meg.

Jeg har nettop tatt inn igjen denne nyhetsgruppen, og i 2008 har
det vært 1 posting ser jeg. Så folk som er på news har vel sluttet
å bekymre seg, eller de forteller ikke om det på news.

Anne Lise Hovdal

0 new messages