Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Luft i overflod

2 views
Skip to first unread message

Knut Solem

unread,
Dec 1, 2006, 9:45:30 PM12/1/06
to
Hvor kommer egentlig all lufta fra?
Får vi snart se på nyhetene at det har gått tomt for luft lenger sør i
landet?

Nå har det vært alt for mye vind fra sør og sørøst i 7 lange og 7
breie...osv... Når er det tomt?

--
-Knut Solem


Message has been deleted
Message has been deleted

Terje Henriksen

unread,
Dec 25, 2006, 4:44:35 PM12/25/06
to

"Knut Solem" <knut....@online.no> skrev i melding
news:fu6dnaWfDb_...@telenor.com...

Det blir aldri tomt, om ikke alle plantevekster forsvinner. Det blåser til
lufttrykket er likt på det stedet det blåser fra og blåser til.

--
Terje Henriksen
Kirkenes


0 new messages