Stormen Narve har nå begynt å herje ganske mye ute her, og det ser
ut som om vi fikk den litt senere enn lengre nord. Jeg er bekymret for
hvordan det går med folk i den lille byen jeg bor i hvis de er ute i dette
været. Jeg er også bekymret for om det blir skader på huset jeg bor i,
og jeg håper virkelig ikke at strømmen går. Det har blinket av og til.
Planlagt dag på biblioteket i dag måtte avlyses, fordi jeg ikke torde å
ta sjansen på å sykle i dette været. På værmeldingen tidligere i dag ble
det sagt at orkanen skulle være som verst i morgen formiddag.
Anne Lise Hovdal