Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

bil

0 views
Skip to first unread message

oei...@online.no

unread,
Feb 25, 2007, 6:52:41 AM2/25/07
to
si meg, er Lada en bra bil??

Christer Solskogen

unread,
Feb 25, 2007, 3:33:33 PM2/25/07
to
On 2007-02-25, oei...@online.no <oei...@online.no> wrote:
> si meg, er Lada en bra bil??
>

Kansje.

--
cso

Line Halvorsen

unread,
Feb 25, 2007, 4:11:52 PM2/25/07
to
<oei...@online.no> skrev i melding
news:1172404361.3...@j27g2000cwj.googlegroups.com...

> si meg, er Lada en bra bil??

Minner meg om en annonse som sirkulerte for noen år siden:

Lada selges grunnet kjøp av bil.

--
LineH


0 new messages