Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Singstar: Hits fra åttitallet

2 views
Skip to first unread message

Geir Arne Moi

unread,
Nov 19, 2005, 8:14:34 AM11/19/05
to
Det bekymrer meg å høre de to jentene i familien mellom 12 og 28 synge hits
fra åttitallet. Låtene er jo ... vel, det er sikkert mange som liker dem.
Jentene får med letthet 8000 poeng (av ti tusen mulige), og slår seg helt
opp til 9500 på låter de kan.

Jeg tenkte jeg skulle demonstrere en ekte gammelrockers vokalinstinkter (i
mental forvirring hadde jeg glemt det lite hyggelige faktum at jeg kun kan
synge sanger jeg skriver selv - da er det nemlig ingen som forventer melodi
og tone og takt og slikt) og gjøv løs på "Poison" med min gamle helt, Alice.
Kan man noensinne glemme "School's out" fra tidlige syttitall, eller vinnere
som "Elected", "Hello Hooray", "Raped and freezin'" (joda, jeg mener
"Billion dollar babies" er beste skiva til Cooper, men jeg er villig til å
diskutere "Killer" og glemmer jo aldri låter som "Dead babies"...)
(digresjoner er en ren fest)....

Poison... Joda, den husker jeg jo. "Your lips are like venomous poison...".
Men jeg husket den jo ikke, nei.
Score på et eller annet under 3000 poeng (innstilt på 'easy'), vekket stor
munterhet blant jentene. De drar begge versjoner av låten til nærmere 9000
poeng.

Det bekymrer meg at jeg som er mann, rocka, digger Alice og kort sagt har
spilt i band siden bleiestadiet, blir slått ned i gulvplankene av to
uskyldige, pur unge jenter som ikke var født da "Hello Hooray" lagde
tegneserier under lukkede øyne...

Sterkt bekymra ja. Meget sterkt.

Så nå spiller jeg sjakk mot dem heller. Da er det garantert gevinst!

gamoi

--
"It's gonna be a breakdown/it's gonna go too far"
http://home.online.no/~gei-arne/index.cfm
http://www.freewebs.com/marlenemoi/


0 new messages