Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

En ond psykiater.

3 views
Skip to first unread message

Terje Henriksen

unread,
Mar 19, 2007, 1:51:29 AM3/19/07
to
En Satans psykiater, en åndsparasitt, har tvunget seg inn i den åndelige
tilstand akkurat nå. Han ødelegger folks liv ved å få dem til å bekymre seg
over de minste detaljer med alle problemer det medfører, blant annet
depresjoner og uførhet, aversjon mot å arbeide etc. Sperr ham inne.

--
Terje Henriksen
Kirkenes
69:41:41N 30:00:28E


Jon Svinterud

unread,
May 12, 2007, 6:21:39 PM5/12/07
to Terje Henriksen
På Mon, 19 Mar 2007 06:51:29 +0100, skrev Terje Henriksen
<the...@trollnet.no>:

> En Satans psykiater, en åndsparasitt, har tvunget seg inn i den åndelige
> tilstand akkurat nå. Han ødelegger folks liv ved å få dem til å bekymre
> seg
> over de minste detaljer med alle problemer det medfører, blant annet
> depresjoner og uførhet, aversjon mot å arbeide etc. Sperr ham inne.

Kan jo ikke være Jesus, selv om det /kunne/ vært førstevalg , hvis det
ikke hadde vært for at han var "Satans psykiater".

Tilgi meg for min uvitenhet; hvem sikter du til?

Ed. Bakken

unread,
May 12, 2007, 6:44:46 PM5/12/07
to

"Jon Svinterud" <jo...@online.no> skrev i melding
news:op.tr8i2fcl1t7b7z@jons_fjerde_pc...

neida. ikke han, som sa: "se liljene på marken, de bekymrer seg ikke
for morgendagen" osv. har ikke nådd frem til rette vedkommend

b


Terje Henriksen

unread,
May 13, 2007, 7:46:35 AM5/13/07
to

"Jon Svinterud" <jo...@online.no> skrev i melding
news:op.tr8i2fcl1t7b7z@jons_fjerde_pc...

Flere psykiatere, åndsparasitter som dyrker djevelen. En av dem skal
visstnok hete Larsen

0 new messages