Rødvin

Geir Hansen

Svar på innlegg "Raudvin"
Alkohol skal ALLDRI lagrest lengre en det det tar og gå hjem fra polet.

Bjoern Tore Knudsen

On Thu, 27 May 1999, Geir Hansen wrote:

> Svar på innlegg "Raudvin"
> Alkohol skal ALLDRI lagrest lengre en det det tar og gå hjem fra polet.

Hmmm, hva skal jeg gjøre med vinen som har liggi i kjellern hjemme i 5-6
år da? Helle det ut?

Men sjampisen som har liggi siden oktober '95 til 1500,- heller jeg ikke
ut.

btk
--
Bjørn Tore Haugan Knudsen URL: http://www.fi.uib.no/~btk/

Knut Kleiven

On Thu, 27 May 1999 22:45:17 +0200, "Geir Hansen" <rf-...@online.no>
wrote:

>Svar på innlegg "Raudvin"
>Alkohol skal ALLDRI lagrest lengre en det det tar og gå hjem fra polet.

Og "alldri" stavast med ein "l". Aldri.

Kkl
--
"You cannot hold back a good | Knut Kleiven,6065 ULSTEINVIK,NORWAY
laugh any more than you can | e-mail: knkl...@online.no