Hei! jeg trenger hjelp

Vidar Glosimot

Hei pa deg.. kan du hjelpe meg med noe? jeg er ganske desperat na. jeg vet
at dette er feil nyhetskanal a sporre om slikt, men det far ikke hjelpe
akuratt i dag.

Kan du v?re sa vennlig a ga inn pa Hjemmesida mi og si hva du synes,, svaret
skriver du i gjesteboka mi. http://i.am/glosi

ogsa lute jeg pa om noen hadde et ISDN kort de skal selge.. mail meg om
dette.. adressa mi star pa hjemmesida mi.

Pa Forhand Takk

Bjørn S

Vidar Glosimot skrev i meldingen <_N1_2.635$d31....@news1.online.no>...

Detta e ikke noen jævla annonse kanal, så vær vennlig å putte dette DRITT
SNAKKET ditt en annen plass.
Helst der sola ikke skinner!

:)

OLAV SÆTERLI

Bjørn S wrote in message <3DA_2.662$WJh.17...@news.telia.no>...

Er det nødvendig å være så stor i kjeften??

Bjorn Tore Knudsen

On Sun, 30 May 1999, OLAV SÆTERLI wrote:

> Bjørn S wrote in message <3DA_2.662$WJh.17...@news.telia.no>...

<snippet halv-reklame for egen hjemmeside o.a.>

> Er det nødvendig å være så stor i kjeften??

Fra charteret:

Vil vi ha:

- Tips mot bakrus
- tips om gode øl/vin/sprittyper
- tips om fremstilling, brygging, drinkoppskrifter etc
- smaketips, erfaringer
- alkoholhistorikk
- info/debatt om andre kulturers forhold til alkohol
- alkoholpolitisk debatt: forbud, restriksjoner,
stengetider etc.
- diskusjon/informasjon om medisinske forhold, følger
for helse etc
- meninger om pris/avgiftspolitikk
- informasjon om bruk og misbruk

Kan ikke se at noen av disse punktene kan passe til det opprinnelige
innlegget.

FUT -> no.samfunn.alkohol siden no.alkohol dør snart.

btk
--
Bjørn Tore Haugan Knudsen URL: http://www.fi.uib.no/~btk/