Google Группы больше не поддерживают новые публикации и подписки в сети Usenet. Опубликованный ранее контент останется доступен.

Tømmermenn/bakrus/bakfull/dagen derpå

7 просмотров
Перейти к первому непрочитанному сообщению

Espen Melum

не прочитано,
14 мая 1999 г., 03:00:0014.05.1999
Noen gode tips om hva en skal gjøre for å unngå disse ubehaglige
virkningene???? og være "fit for fight" neste
dag?? noen som har noe annet enn drekke en del vann
før du legger deg???

mvh

espen

tim olsen

не прочитано,
14 мая 1999 г., 03:00:0014.05.1999

Erfaringsmessig er dette noe individuelt, sikkert pga placebo effekten. Selv
bruker jeg å helle i meg en yougurt eller tre før jeg går til sengs.

--
tim olsen
http://nlhstud.nlh.no/~hankattene

Bjorn Tore Knudsen

не прочитано,
15 мая 1999 г., 03:00:0015.05.1999

Det beste er om man ikke drikker den siste pilsen. Den er jo "bortkasta"
likevel. Men gjør vi det? Nei...

btk
--
Bjørn Tore Haugan Knudsen URL: http://www.fi.uib.no/~btk/

Hilde Birgitte Berg

не прочитано,
19 мая 1999 г., 03:00:0019.05.1999
Prøv å drikk melk før du legger deg!! Det virker!

Geir Hansen

не прочитано,
27 мая 1999 г., 03:00:0027.05.1999
Ha deg DUVELIG med kvinnfolk før du legger deg til og sove.
Espen Melum skrev i meldingen <7hhkil$i5a$1...@romeo.dax.net>...

0 новых сообщений