Raudvin

Knut Kleiven

Håper det er nokon som kan raudvin her....
Eg har to spørsmål:

* Eg har ei Fustinio V, årgang 1985. Nokon som veit kor lenge den kan
lagrast, eller er den drikkeferdig for lenge sidan ?

* Vert det nytta kork av betre kvalitet på antatt betre vinar, eller
vert same korkane nytta overalt. Eg drakk ein vin med plastkork her
ein dag. Har desse vore nytta lenge ?

Kkl
--
"You cannot hold back a good | Knut Kleiven,6065 ULSTEINVIK,NORWAY
laugh any more than you can | e-mail: knkl...@online.no

Jostein

Knut Kleiven <knkl...@online.no> skrev i artikkelen <37488474...@news.online.no>...

> * Eg har ei Fustinio V, årgang 1985. Nokon som veit kor lenge den kan
> lagrast, eller er den drikkeferdig for lenge sidan ?

Faustino kan nok lagres , dog ikke hadde jeg klart å spart den noe lenger,
Dette er jo en nytelse som bør drikkes....

> * Vert det nytta kork av betre kvalitet på antatt betre vinar, eller
> vert same korkane nytta overalt. Eg drakk ein vin med plastkork her
> ein dag. Har desse vore nytta lenge ?

De siste gangene jeg har vært på polet har jeg fått plast kork, uansett
prisklasse. Plasten har nok vert nytta i noen måndere tror jeg.

-Jostein

Bjorn Tore Knudsen

On Mon, 24 May 1999, Jostein wrote:

> [...]

> De siste gangene jeg har vært på polet har jeg fått plast kork, uansett
> prisklasse. Plasten har nok vert nytta i noen måndere tror jeg.

Hva mener du med 'uansett prisklasse'? Vin som lagres over lenger tid må
lagres med kork. Men det tappes selvfølgelig vin av rimelig god kvalitet
som er beregnet solgt i løpet av kort tid. Disse vinene vil antagelig stå
oppreist den tiden de står i butikken, og siden kork tørker forholdsvis
fort er det kanskje greiest med plastkork.

Kjøper man vin som polet selv har lagret tviler på om du finner noen av
disse med plastkork.

I Frankrike har man enkle "regler". Så lenge vinen har vanlig kork er
den ok kvalitet, skrukork bør man styre unna som drikkevin, mens fliptop
kun er en matvin. (Vi smakte en flip-top-vin, den var _ikke_ god.)

FUT -> no.samfunn.alkohol siden no.alkohol dør om noen dager.

btk
--
Bjørn Tore Haugan Knudsen URL: http://www.fi.uib.no/~btk/