Shakira getting dirty with dildo

Terje Henriksen

"John" <fagl...@eafkidqk.com> skrev i melding
news:X5WGb.76378$031....@fe3.columbus.rr.com...
> Shakira spreading on bed with dildo

Stop spreading this shit, you liar!

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Hugo Sánchez Policarpo

Terje Henriksen wrote:
| "John" <fagl...@eafkidqk.com> skrev i melding
| news:X5WGb.76378$031....@fe3.columbus.rr.com...
|| Shakira spreading on bed with dildo

| Stop spreading this shit, you liar!

Det er jeg enig med deg i. Dette er kun en skitten lögn.

Meldingen er desvaerre utilgjengelig, iallefall da jeg klikket
paa linken.

Det lille av tekst som staar vedr. dette, tilsier at det er et
falsum. Shakira, dersom det henvises til den colombianske
artist, ville aldrig la seg avbilde i sengen med en dildo.
hvorfor skulle hun det?

Denne kvinnen er nemlig meget seriös. Hun har flyttet fra sitt
hjemland, forstaaelig nok, da man vanskelig kan drive en
artistkarriaere fra Colombia, men hun har ikke glemt sin
bakgrunn.

Hun besöker stadig sitt land og sin landsby. Hun delte ut
mange hundre par fotballsko til barna i sin opprindelige
landsby i fjor, tror jeg det var, fordi det skar henne i
hjertet at barna i byen ikke hadde raad til aa kjöpe
fotballsko.

Noen av mine beste venner er Colombianere, og de har fortalt
meg meget om hvordan forholdene er i Colombia. Noen er veldig
rike, men veldig mange er svaert fattige.

Du, "John", som sprer slike lögner, er kanskje ikke kjent med
at i America látina er fotball/pop-bransjen ikke bare "veldig
viktig", men ogsaa en maate for fattige aa komme seg opp og
frem paa, og nesten uten unntak er pop/fotballstjerner derfra,
personer som betaler tilbake til sin lokale landsby dersom de
lykkes.

Ofte sponser hele landsbyen et lokalt talent for at de skal
faa sjansen til aa lykkes.

Slike presseoppslag som der henvises til i det jeg her
besvarer, er kun skitten sensasjonssladder og spredning av
falske rykter.

Jeg vet godt at *du* TH ikke spredte disse falske rykter, men
den opprindelige melding har jeg ikke tilgang til, derfor
besvarte jeg din melding.

Kjente personer blir hele tiden utsatt for bakvaskelser og
nedrige bakholdsangrep.

--
Hugo

A quien le importa...

Terje Henriksen

"Hugo Sánchez Policarpo" <h...@hotmail.com> skrev i melding

Det er en kjent metode i Gudsutryddelsen, å sverte åndelig begavede
mennesker for at folk skal tro feil om dem og miste Guds ånd. Shakira er et
gjenfødt medlem av løvefolket som levde i Asia før og like etter siste
istid, og som flyttet derfra østover, nordover og vestover. Hun var
antakelig en prinsesse og muligens den første av løvefolket som kom til
Norge med skip østfra til Øst-Finnmark, tror jeg; altså den første nordmann
fra løvefolket; noen som antakelig var skoltenes forfedre kom like før.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

oleńka

czy kogos kto zalozyl ta gr bojebalo dokonca????
co wy KURWA bez alko chcecie przezyc
wy naprawde powinniscie sie lecyc
nie abym ja duzo pila ale od czasu do czasu
piwko trzeba sobie walnac
J LOVE BEER
and
J LOVE WODKA