Koelkast met "0-graden zone" nuttig?

Gerard Bot

Wij zijn momenteel bezig met het uitzoeken van een nieuwe koken. Morgen moet
ik langs de keukenzaak om de apparatuur te bevestigen.

We zitten alleen erg te twijfelen over de koelkast. Onze huidige koelkast
staat relatief koud maar ik vindt toch dat bijv. de champignons, de
vleeswaren of vers vlees echt maar heel kort houdbaar zijn in deze koelkast.

Ik voel daarom wel iets voor een koelkast met een zogenaamde "0-graden
zone" of "Biofresh-zone". Daarin schijn je groente en vlees veel langer te
kunnen bewaren. Heeft iemand hier ervaring mee?

Cees Zoon

in de bakkerijen wordt er gezworen bij een 0 graden koelkast omdat het gebak
ed. er veel langer relatief vers in blijft

--
http://home.hetnet.nl/~keeszoon/index.html
"Gerard Bot" <te...@ideaalis.nl> schreef in bericht