Extended Food DataBase

frankv...@gmail.com

Hallo,

Voor de mensen die interesse hebben omtrent informatie over producten wereldwijd ben ik aan een voedingsdatabase aan het werken.

Mits dit zeer veel opzoekwerk vergt , wou ik misschien even langs deze weg vragen of er mensen zijn die nuttige informatie hebben over producten die er nog niet op staan.
er staan momenteel zo'n 3000 producten op de site , maar er zijn er wel 100000 denk ik lol

je kan altijd bestanden uploaden via de contactpagina van mijn website.

Neem alvast eens een kijkje op mijn site : http://www.efdb.be

Alvast bedankt,

P.s. Een facebook like op mijn site is ook altijd leuk :-)